تاریخ انتشار: ۱۲:۴۰ - ۱۳ آبان ۱۳۹۶
با ادعای مسئول ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان صورت گرفت

انتشار مدارک جدید برای اثبات جادوگری خونه‌به‌خونه در بازی با گل‌گهر + تصاویر

مسئول ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان، عکس‌هایی از اتفاقات رخ داده در دیدار گل‌گهر و خونه‌به‌خونه را در اختیار تسنیم قرار داد.
رویداد۲۴مسئول ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان، عکس‌هایی از اتفاقات رخ داده در دیدار گل‌گهر و خونه‌به‌خونه را در اختیار تسنیم قرار داد.

در حاشیه بازی گل‌گهر سیرجان و خونه‌به‌خونه بابل در چارچوب هفته یازدهم لیگ دسته اول که با تساوی بدون گل به اتمام رسید، صحبت‌هایی مبنی بر ریخته شدن مایعی مجهول در دروازه‌های ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان به گوش رسید و حتی عکس‌هایی در این خصوص منتشر شد.

در همین حال علی گویینی مسئول چمن ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان در گفت‌وگو با تسنیم ادعا کرد که یکی از اعضای تیم خونه‌به‌خونه، دعایی درون دروازه تیم خود قرار داده که توپ‌جمع‌کن ورزشگاه، این دعا را بیرون آورده است. وی عکس‌هایی در اختیار خبرگزاری تسنیم قرار داده و ادعا کرده که این کاغذها در حوله دروازه‌بان و درون دروازه خونه‌به‌خونه بوده است.

وی همچنین ادعا کرد که مواد زیر به همراه یک سرنگ خون‌آلود در کمد رختکن تیم خونه‌به‌خونه بوده است.


عکس‌های منتشر شده توسط مسئول چمن ورزشگاه امام علی (ع) در اختیار خبرگزاری تسنیم قرار داده شده و خبرگزاری تسنیم، این موضوع را تایید یا تکذیب نمی‌کند و آمادگی انعکاس نظرات مسئولان باشگاه خونه‌به‌خونه را دارد.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان