تاریخ انتشار: ۱۱:۴۱ - ۱۵ آبان ۱۳۹۶

حرکت مهاجم ایرانی سوژه رسانه های یونان شد+عکس

بازیکنی که تا مرز فروش در تابستان پیش رفت و هفته ها سکونشین بود حالا یکی از مدعیان آقای گلی در سوپرلیگ یونان با پیراهن المپیاکوس قلمداد می شود.

رویداد۲۴-بازیکنی که تا مرز فروش در تابستان پیش رفت و هفته ها سکونشین بود حالا یکی از مدعیان آقای گلی در سوپرلیگ یونان با پیراهن المپیاکوس قلمداد می شود. کریم انصاری فرد روزهای متفاوتی را در دوران فوتبال حرفه ای خود در یونان تجربه می کند، روزهایی که با اتفاقات ابتدای فصل کمتر کسی پیش بینی آن را می کرد، چون همه چیز حکایت از جدایی تلخ این بازیکن از قهرمان یونان داشت.

ستاره ایرانی که توسط سرمربی آلبانیایی سابق المپیاکوس در فهرست مازاد قرار گرفته بود تا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی فاصله چندانی با فروش و بازگشت به تیم سابق نداشت؛ اما ترجیح داد بماند و سکونشین شود بلکه فرصتی برای عرض اندام بیاید.

تصمیمی که درست از آب درآمد چون با اخراج مربی آلبانیایی و بازگشت تاکیس لمونیس دوباره خوشبختی به مهاجم ایرانی چشمک زد و باعث شد تا این بازیکن در کمتر از چهار هفته از گزینه چهارم خط حمله المپیاکوس به انتخاب اول در سوپرلیگ تبدیل شده و با به ثمررساندن چهار گل در یک قدمی آقای گلی یونان قرار بگیرد.

کریم که شب گذشته در برد 5-1 تیمش در رقابت های سوپرلیگ گلزنی کرد بعد از این اتفاق در زمین چمن سجده شکر به جا آورد تا نه تنها تصاویر این حرکت او بازتاب گسترده ای در رسانه های یونانی داشته باشد، بلکه لمونیس سرمربی المپیا شادمان از درخشش ادامه دار مهاجم ایرانی اش او را در آغوش کشیده و تشکر کند.

روزنامه SportDay آتن امروز با انتشار تصویری از شادی مهاجم ایرانی در کنار هم تیمی هایش بعد از برد دیشب نوشت:« کریم را باید بازیکنی متفاوت دانست چون هر کسی جای او بود در تابستان نمی ماند و به یکی از تیم های خواهانش می رفت؛ اما او به حدی اعتماد به نفس داشت که می دانست در المپیاکوس به جایگاه واقعی اش خواهد رسید و حالا این صبوری باعث شده تا او مدعی آقای گلی و بهترین گلزن تیمش باشد».

 

تاکیس لمونیس هم با تمجید از روند روبه رشد شاگردانش اشاره ای به روشن شدن موتور گلزنی خط حمله المپیا داشت و گفت:« نه تنها از عمکلرد انصاری فرد، بلکه از سایر بازیکنان نیز کاملا رضایت دارم و اعتقاد دارم با این روند خیلی زود می توانیم به اهدافی که در سر داریم برسیم».

 

منبع: ورزش سه
نظرات شما
پیشخوان