تاریخ انتشار: ۱۶:۴۴ - ۱۵ آبان ۱۳۹۶

تمهیدات ترافیکی برای برگشت زائران اربعین حسینی در ایلام

رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: تمهیدات ترافیکی در مسیر برگشت زائران اربعین حسینی در ایلام و پایانه مرزی مهران اندیشیده شده است.

رویداد۲۴-رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: تمهیدات ترافیکی در مسیر برگشت زائران اربعین حسینی در ایلام و پایانه مرزی مهران اندیشیده شده است.سردار محمد حسین حمیدی اظهار داشت: پلیس با آمادگی کامل و در اجرای طرح ترافیکی، تمهیدات لازم را برای روان سازی مسیر بازگشت زائران در نظر گرفته است.

وی افزود: با آغاز برگشت زائران اربعین حسینی(ع) که در روز های آینده به اوج خود خواهد رسید اقداماتی از جمله یک طرفه کردن مسیر مهران به ایلام در دستور کار پلیس قرار خواهد گرفت.

رئیس پلیس راه راهور ناجا با بیان اینکه در طول مسیر مهران به ایلام روستاهایی در داخل طرح قرار دارند یادآور شد: تمهیدات لازم برای روستاهایی از جمله مهدی آباد، چما، ماربره و بخش صالح آباد در طرح اندیشیده شده است.

وی گفت: مسیر ورود ناوگان مسافربری برای انتقال زائران نیز از مسیر ایلام، ملکشاهی، بان رحمان و مهران خواهد بود.

سردار حمیدی یادآور شد:ساکنان روستای ماربره از همان جاده فرعی عبور خواهند کرد و سایر جزئیات موضوع متعاقباً اعلام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: از زائران تقاضا می شود همکاری لازم با پلیس داشته باشند و از خط قرمز تخلفات حادثه ساز تخطی نکنند.

رئیس پلیس راه راهور ناجا در پایان گفت: با توجه به اینکه زائران در هنگام برگشت خسته هستند از هر گونه عجله و شتاب پرهیز و با استراحت کافی ادامه مسیر دهند.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان