تاریخ انتشار: ۱۶:۳۲ - ۱۷ آبان ۱۳۹۶

لو رفتن اسامی 2 فوتبالیست کورسی استقلال

روز گذشته داریوش شجاعیان و جابر انصاری دو بازیکن استقلال با دو خودرو "رنو "و "تویوتا راو4 " از خروجی ورزشگاه تا اتوبان حکیم و سپس در بخش هایی از این اتوبان اقدام به مسابقه دادن کرده و به صورت خطرناک اقدام به رانندگی کردند.

رویداد۲۴-روز گذشته داریوش شجاعیان و جابر انصاری دو بازیکن استقلال با دو خودرو "رنو "و "تویوتا راو4 " از خروجی ورزشگاه تا اتوبان حکیم و سپس در بخش هایی از این اتوبان اقدام به مسابقه دادن کرده و به صورت خطرناک اقدام به رانندگی کردند.پس از پایان تمرین روز (سه‌شنبه) تیم فوتبال استقلال، دو بازیکن استقلال با خودرو‌های گرانقیمت خود قرار مسابقه گذاشتند.

جابر انصاری که به تازگی یک خودروی لکسوس را خریداری کرده است به همراه داریوش شجاعیان که فرشید اسماعیلی را سوار بر ماشین خود کرده بود بعد از خروج از استادیوم در ساعت حدود یک ظهر با سرعت وحشتناکی در حال کورس با هم بودند که در این بین رانندگان سایر خودرو‌ها از سرعت این دو راننده وحشت کرده بودند.
این اقدام دو بازیکن مورد نظر درست در روزی صورت گرفت که جابر انصاری در تمرین با شوخی بازیکنان مبنی بر خرید شیرینی برای ماشین جدیدش مواجه شده بود.

منبع: میزان
نظرات شما
پیشخوان