تاریخ انتشار: ۲۲:۲۹ - ۱۷ آبان ۱۳۹۶

واکنش تند داریوش شجاعیان به کورس خیابانی!

هافبک تیم استقلال ضمن رد شایعه تخلف رانندگی و کورس گذاشتن با جابر انصاری در خیابان اعلام کرد از عاملان این خبر شکایت خواهد کرد.
رویداد۲۴-هافبک تیم استقلال ضمن رد شایعه تخلف رانندگی و کورس گذاشتن با جابر انصاری در خیابان اعلام کرد از عاملان این خبر شکایت خواهد کرد.
 
روز گذشته خبری عجیب درباره داریوش شجاعیان و جابر انصاری دو بازیکن تیم استقلال منتشر شد که حکایت از کورس گذاشتن آنها در خیابان و تخلفات عجیب رانندگی داشت.
 
با گسترده شدن ابعاد این موضوع امروز سردار مهماندار اعلام کرد تخلف شجاعیان و انصاری را پیگیری می‌ کند تا ماجرا وارد فاز تازه ای شود. دقایقی پیش اما سرهنگ عابدی در مصاحبه ضمن تکذیب این ماجرا اعلام کرد که دوربین های ثبت تخلف محدوده ورزشگاه آزادی هیچ تخلفی در این مورد را ثبت نکرده است تا پرونده به طور کامل بسته شود.
 
در واکنش به شایعاتی که در این مورد مطرح شده داریوش شجاعیان هافبک تیم استقلال در گفت‌وگو با "ورزش سه" اظهار داشت: من واقعا برای آنهایی که چنین موضوعی را به وجود آوردند و به آن دامن زدند، متاسفم. برخی افراد سرشان درد می‌ کند تا برای ما حاشیه درست کنند؛ اما آنها قطعا به هدفشان نخواهند رسید. من به عنوان بازیکنی که در تیم بزرگ استقلال بازی می‌ کنم و سابقه حضور در تیم‌ملی‌ را هم دارم به خوبی می‌ دانم چه رفتارهایی باید انجام دهم و چگونه در معابر عمومی ظاهر شوم.
 
وی ادامه داد: مطمئن باشید از افرادی که این شایعات را برای من و جابر انصاری درست کردند، نمی‌ گذرم؛ اگرچه اعتقادم بر این است که خداوند بر اعمال ما ناظر است و جواب همه بدی ها را می‌ دهد؛ اما به دلیل اینکه آبروی ما را به بازی گرفته اند، شک نکنید به مراجع قضایی مراجع و از عامل انتشار این خبر شکایت خواهم کرد، فردی که این خبر را منتشر کرده را هم شناسایی کرده ایم و دستگاه قضا با او برخورد خواهد کرد.
 
شجاعیان در پایان افزود: از زمانی که این خبر منتشر شده افراد زیادی با من تماس گرفته اند و ابراز نگرانی کردند و به همین خاطر از عاملان انتشار این شایعه نمی‌ گذرم. آنهایی که داریوش شجاعیان را می شناسند، می دانند که اهل چنین مسائل بیهوده ای نیست. دیدید که جانشین پلیس راهور هم اعلام کرد هیچ تخلفی از سوی دوربین ها ثبت نشده است.
منبع: ورزش سه
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان