تاریخ انتشار: ۱۰:۲۰ - ۲۸ آبان ۱۳۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
غلامحسین کرباسچی در گفت‌وگو با رویداد۲۴:

احمدی‎نژاد برای جلب توجه جنجال آفرینی‎ می‎کند

غلامحسین کرباسچی، دبیر کل حزب کارگزاران تأکید کرد: دلیل رفتار آقای احمدی‌نژاد بر همه روشن است و او پس از دوره 8 ساله ریاست جمهوری تمام تلاش خود را به کار می‌بندد تا جلب توجه کند و در بین افکار عمومی مجددا حضورداشته باشد تا به فراموشی سپرده نشود.
رویداد۲۴غلامحسین کرباسچی، دبیر کل حزب کارگزاران تأکید کرد: دلیل رفتار آقای احمدی‌نژاد بر همه روشن است و او پس از دوره 8 ساله ریاست جمهوری تمام تلاش خود را به کار می‌بندد تا جلب توجه کند و در بین افکار عمومی مجددا حضورداشته باشد تا به فراموشی سپرده نشود.

درحالی‌که مردم به فکر کمک به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه بودند، احمدی‌نژاد ویاران او به مسئله دیگری می‌اندیشیدند، مبحثی که سیاسیون بر این اعتقادند دلیل آن تنها برای باقی ماندن در عرصه سیاسی و در صدر اخبار و در کانون توجه افکار عمومی باقی ماندن است.

حمید بقایی، علی‌اکبر جوانفکر و حبیب خراسانی سه یار احمدی‌نژاد چهارشنبه گذشته در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در اعتراض به روند بررسی پرونده آن‌ها در قوه قضائیه «بست‌نشینی» را برگزیدند و طی اطلاعیه‌ای اعلام کردند که «از چهارشنبه بیست و چهارم آبان ماه 1396 به سنت آشنای «بست‌نشینی»، به آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) پناه می‌بریم. امید است که این توسل و استمداد موجب بیداری و تنبه کسانی شود که بااحساس قدرت مطلق، حقوق مردم را آشکارا تضییع می‌کنند.»

عصر همان روز محمود احمدی‌نژاد و اسفندیار رحیم مشایی هم برای ساعاتی به جمع آنان پیوستند و از رئیس دولت نهم و دهم ویدئویی به انتشار درآمد که در آن نشان داده می‌شد قوه قضائیه و خانواده لاریجانی را به‌شدت موردنقد قرار داده است و زمانی که این ویدئو از سوی خبرگزاری آریا که مسئولیت آن بر عهده یکی از چهره‌های شناخته‌شده اصولگرا است منتشر شد.

خبرگزاری فوق به فیلتر درآمد و امیر محبیان (مدیرمسئول و سردبیر خبرگزاری آریا) در گفت‌وگو با خبرگزاری ایلنا دراین‌باره گفت که «از قرار معلوم فیلتر شدن خبرگزاری به دلیل انتشار فیلم صحبت‌های محمود احمدی‌نژاد در حرم عبدالعظیم حسنی بوده است. خبرگزاری آریا بخشی دارد که ویدئوهای مختلف را از منابع مختلف تأییدشده کرال می‌کند و در سایت قرار می‌دهد و تاکنون بیش از 200 هزار ویدئو این‌گونه کرال و منتشرشده است و یکی از ویدئوهایی که کرال شده بود ویدئوی صحبت‌های محمود احمدی‌نژاد در شهرری بود که از سایت آپارات کرال شده بود.»

محمود احمدی‌نژاد نیز روز بعد از طرح نظراتش در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به استان کرمانشاه برای بازدید از مناطق زلزله‌زده رفت و در آنجا مشغول تهیه عکس یادگاری با تعدادی از هوادارانش و ویرانه‌های حاصل از زلزله شد، اما در برابر این رفتارهای قانون شکنانه و به چالش کشاندن ساختارهای نظام توسط او روز جمعه شاهد ایجاد ممانعت از حضور سید محمد خاتمی، رئیس دولت اصلاحات در برنامه‌ی عزاداری رحلت پیامبر که جمعه‌شب در منزل غلامحسین کرباسچی برقرار بود، شدیم.

غلامحسین کرباسچی، دبیر کل حزب کارگزاران در گفت‌وگو با رویداد۲۴ درباره ایجاد محدودیت برای سید محمد خاتمی و آزاد بودن محمود احمدی‌نژاد برای به چالش کشیدن حاکمیت و نهادهای قانونی گفت: آقای خاتمی با آقای احمدی‌نژاد اصلاً قابل‌مقایسه نیست و اساساً نباید در این رابطه به اظهارنظری روی آورد.

وی در ادامه اظهار داشت: دلیل رفتار آقای احمدی‌نژاد بر همه روشن است و او پس از دوره 8 ساله ریاست جمهوری تمام تلاش خود را به کار می‌بندد تا جلب توجه کند و در بین افکار عمومی مجددا حضورداشته باشد تا به فراموشی سپرده نشود.

دبیر کل حزب کارگزاران درباره تفاوت بین احمدی‌نژادوخاتمی تصریح کرد: تأثیری که آقای خاتمی بر افکار عمومی می‌گذارد با احمدی‌نژاد قابل قیاس نیست به‌خصوص در انتخابات اخیر این مسئله خود را به‌وضوح نشان داد. آقای احمدی‌نژاد تمام تلاش خود را به کار بسته تا با اظهارنظرهای مختلف علیه دیگران یاد خود را در نزد افکار عمومی زنده نگه دارد.

کرباسچی دراین‌باره که تفاوت برخورد بین دو رئیس‌جمهور سابق کشور تنها به دلیل میزان تأثیر آن است، توضیح داد: بر این تصور هستم که کسی نیست که از انگیزه‌های آقای احمدی‌نژاد و میزان تأثیرگذاری آن بی‌اطلاع باشد و کسی مثمر ثمر واقع‌شدن حرکت‌های او را باور ندارد.

وی در ادامه اضافه کرد: محدوده کسانی که برای این گروه (دولت نهم و دهم) جایگاه و اهمیتی قائل هستند و طرفدار او به‌حساب می‌آیند در عملکرد او مشخص است، بنابراین هیچ نگرانی به وجود نمی‌آورد. درواقع احمدی‌نژاد حرف‌های جنجالی طرح می‌کند تنها ازاین‌جهت که به فراموشی سپرده نشود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
0
0
شما آقايان اهل چانه زدن براي دفاع از خودتان هستيد. خداوند همين كار را با خودتان خواهد كرد.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان