تاریخ انتشار: ۱۱:۲۷ - ۰۲ آذر ۱۳۹۶

مسئولان یکبار به صورت شفاف درباره حصر توضیح دهند

همسر حجت‌الاسلام مهدی کروبی گفت: از بزرگان و مسئولان می‌خواهم برای یک بار هم شده شفاف در مورد حصرتوضیح دهند

رویداد۲۴-همسر حجت‌الاسلام مهدی کروبی گفت: از بزرگان و مسئولان می‌خواهم برای یک بار هم شده شفاف در مورد حصرتوضیح دهندفاطمه کروبی در کنگره انجمن مدرسین دانشگاه‌ها اظهار کرد: پس از حادثه دلخراش زلزله روزهای بسیار بدی را پشت سر می‌گذاریم. وقتی می‌گویند کروبی عزیزان انتظار دارند ما از حصر بگوییم. حدود سه هزار روز از حصر می‌گذرد و این روند هرچه طولانی‌تر شود، خوراکی برای دشمنان خواهد بود. ما معتقدیم حصر نه اخلاقی و نه قانونی است.

وی با بیان اینکه نمی‌دانم شورای امنیت ملی با چه مجوزی چنین تصمیماتی را اتخاذ می‌کند، گفت: از بزرگان و مسئولان می‌خواهم برای یک بار هم شده شفاف در این مورد توضیح دهند. حاشیه رفتن درست نیست. تا کی می‌خواهند از تریبون‌های رسمی و ملی هرچه می‌خواهند بگویند؟ یک لحظه فرصت به آن‌ها داده نشد از خود دفاع کنند. چه پاسخی در آینده به ملت عزیز خواهند داد؟ عزت و ذلت دست خداوند است و این عزیزان در دل مردم هستند.

کروبی خاطرنشان کرد: می‌گویند می‌خواهد فرجی بشود؛ ما هنوز چیزی ندیدیم. البته اخیرا فرزندان می‌توانند بروند و بیایند و همچنین دو نفر با آقای کروبی دیدار کردند و خانه از حضور ماموران خالی شده است.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان