تاریخ انتشار: ۱۵:۰۱ - ۰۳ آذر ۱۳۹۶

متخصصان استرالیایی آخرین آرزوی یک زن را پیش از مرگ برآورده کردند

پزشکان در کویینزلند استرالیا آروزی یک بیمار لاعلاج را برآورده کردند. این زن آرزو داشت در آخرین ساعت های زندگی خود همراه با پزشکان متخصص به کنار ساحل برود.

رویداد۲۴-پزشکان در کویینزلند استرالیا آروزی یک بیمار لاعلاج را برآورده کردند. این زن آرزو داشت در آخرین ساعت های زندگی خود همراه با پزشکان متخصص به کنار ساحل برود.

در رسانه های اجتماعی تصویر این زن روی تخت بیمارستان در کنار آمبولانس و در کنار ساحل بارها به اشتراک گذاشته شده است.

افسر گارد ساحلی، درباره این رویداد توضیح داد که مسولین بیمارستان این زن بیمار را به بخش مراقبت در بیمارستان محلی منتقل کردند، تا زمانیکه این زن بیان می کند که چقدر آرزو دارد تا بتواند برای آخرین بار در ساحل باشد. سرانجام مسئولین بیمارستان تصمیم گرفتند که آخرین شانس را از این بیمار دریغ نکنند و او را به ساحل بسیار زیبا و جذابی بردند. به این شکل این زن بیمار آخرین اشک های شوق خود را، در بستربیماری و در کنار ساحل ریخت.

به همراه این عکس این پیام هم در فیس بوک منتشر شد: «گاهی داروها و مراقبت نیست که به آن نیاز دارید بلکه همدلی کردن است تا بتوانید با آن تفاوت ایجاد کنید»! پس از انتشار این خبر در فیس بوک از روز چهارشنبه، این تصویر بیش از ۱۲۰۰۰ بار به اشتراک گذاشته شده است.

پس از آنکه یک روزنامه نگار به نام کیت کیریاکو این خبر را در توییتر منتشر کرد، با واکنش های مشابهی از سوی کاربران روبرو شد . یک کاربر در پاسخ توییت کرد: «کارهای دوست داشتنی زیادی برای انجام دادن وجود دارد. زندگی همه به پایان می رسد. در آن لحظه کوچکترین کارها، با اهمیت ترین آنها هستند».

یک کاربر دیگر به نام جورج لریمردر پشتیبانی از خدمات آمبولانس در استرالیا به داستان دیگری اشاره کرد. او در توییتر نوشت: «یکی از دوستان بسیار نزدیکم ازدواج کرد. در روز عروسی او مادرش، در اثر اوج بیماری سرطان کاملا ناتوان شد. اما آنها به جای بیمارستان به کلیسا رفتند و مادرش روی تخت بیمارستان در مراسم ازدواج دخترش شرکت کرد در حالیکه به آنها نگاه می کرد و سپس چند روز بعد فوت کرد». این هشتگ نیز در توییتر با واکنش های بسیاری روبرو شده است.

نظرات شما
پیشخوان