تاریخ انتشار: ۱۱:۳۷ - ۰۷ آذر ۱۳۹۶

تغییر موسسان مدارس غیردولتی در صورت عدم پرداخت حقوق مکفی و بیمه معلمان

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش از تغییر موسسان مدارس غیردولتی در صورت عدم پرداخت حقوق مکفی و بیمه معلمان خبر داد.

رویداد۲۴-رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش از تغییر موسسان مدارس غیردولتی در صورت عدم پرداخت حقوق مکفی و بیمه معلمان خبر داد.مجتبی زینی‌وند؛ رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش امروز در نشستی خبری در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا، درباره معلمانی که در طرح خرید خدمات آموزشی خدمت می کنند، اما حقوق و بیمه این افراد به درستی اعمال نمی‌شود و بعضا بیمه نیستند یا حقوق بسیار پایین دریافت می‌کنند، گفت: در همین زمینه سامانه ای را راه اندازی کرده ایم که تمام میزان حقوق و بیمه معلمان در این طرح ثبت می‌شود. موسسان مدارسی که ممکن است در این زمینه کوتاهی کرده باشند سال آینده حتما تغییر خواهند کرد.

وی افزود: درباره حقوق معوقه معلمانی که هنوز از سال گذشته حقوق نگرفته اند، دولت اعتباری را به خزانه واریز کرده و ما در حال درخواست خود از خزانه هستیم تا معلمانی که از سال قبل حقوق نگرفتند به حق خود برسند و حقوقشان را پرداخت کنیم.

رییس سازمان مدارس غیردولتی اضافه کرد: برای موسسان درباره پرداخت حقوق فرمولی را مشخص کرده ایم که بر این اساس موسس مجبور می‌شود متتناسب با آن عمل کند. در حال حاضر  10 هزار معلم در هزار  مدرسه خرید خدمات اموزشی مشعول به فعالیت هستند.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان