تاریخ انتشار: ۱۲:۱۵ - ۰۷ آذر ۱۳۹۶

تاکید حق‌شناس بر لزوم پایش و تفکیک هزینه‌های اداره شهر تهران

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش بر لزوم پایش و تفکیک هزینه‌های اداره شهر تهران تاکید کرد.

رویداد۲۴-رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش بر لزوم پایش و تفکیک هزینه‌های اداره شهر تهران تاکید کرد.محمدجواد حق‌شناس، در تذکر پیش از دستور خود در بیست و پنجمین جلسه شورای شهر تهران خطاب به شهردار تهران گفت: در جلسه مشترک اعضای شورای شهر با دکتر روحانی مسئله تفکیک هزینه‌های اداره شهر از هزینه اداره پایتخت مطرح شد. این چالشی است که در سال‌های اخیر بیشتر نمود پیدا کرده و موجب تحمیل هزینه‌های سنگین و غیرقابل تحمل به عموم شهروندان و مدیریت شهری تهران شده است.

وی افزود: تخمین هزینه‌های اختصاصی اداره پایتخت با همکاری دستگاه‌های فرادستی در این حوزه و تعیین تکلیف این هزینه‌ها و همچنین لحاظ کردن آن در لایحه بودجه سال 97 دولت و شهرداری تهران به صورت همزمان و مکمل ضروری است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران، ری و تجریش با تاکید بر اینکه لازم ا ست هزینه‌های شهر تهران تفکیک شود بیان داشت: شایسته است که شهرداری تهران در همکاری با کمیسیون برنامه و بودجه شورا از یک سو و پیگیری این مسئله از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در آستانه ورود به فصل بودجه و پیگیری آن از نمایندگان مجلس به ویژه نمایندگان تهران اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهد.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان