تاریخ انتشار: ۱۱:۰۵ - ۱۰ آذر ۱۳۹۶

افزایش آمار مصدومان زلزله استان کرمان به ۵۱ نفر/۳۰ تا ۷۰ درصد مناطق زلزله‌زده آسیب دیده‌اند

رییس اورژانس کشور از افزایش مصدومان زلزله کرمان به ۵۱ نفر خبر داد.

رویداد۲۴-رییس اورژانس کشور از افزایش مصدومان زلزله کرمان به ۵۱ نفر خبر داد.10:39/مصدومیت 42 نفر در زلزله کرمان

مجتبی خالدی با بیان اینکه تیم‌های واکنش سریع در همان دقایق اولیه زلزله استان کرمان به منطقه اعزام شدند، گفت: در روستای گورک که بیشترین خسارت را از زلزله داشته، توزیع اقلام مانند پتو و ... در حال انجام است.

او با بیان اینکه ۹ تیم ارزیاب به ۱۲ روستای منطقه اعزام شده‌اند، توضیح داد: خوشبختانه ۲ بالگرد در استان داشتیم که بلافاصله به منطقه زلزله زده اعزام شد.

رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به اینکه بیشتر خسارات وارد شده به دیوارها بوده است و تعدادی احشام نیز دچار تلفات شده اند، خاطرنشان کرد: ۳۰ تا ۷۰ درصد مناطق زلزله زده دچار تخریب و آسیب شده‌اند.

سلیمی با اشاره به اینکه به ۵ استان خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان یزد، هرمزگان و فارس اعلام آماده باش شده است، افزود: محموله های چادر، پتو، نایلون و پوشش چادر  از سازمان امداد و نجاتِ استان های هرمزگان، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و فارس در حال بارگیری و ارسال به منطقه است.

2

09:49/مراجعه 38 مصدوم به مراکز درمانی

مجتبی خالدی با اشاره به افزایش مصدومان سطحی این حادثه گفت: ۱۰ تیم ارزیاب به تمام مناطق دارای سکنه شهرستان‌های راور - شهداد - کرمان - کوهبنان - گلباف اعزام و به صورت زمینی ارزیابی شده است.

وی ادامه داد: تاکنون ۳۸ مصدوم (با ترومای سطحی حین فرار) به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان