تاریخ انتشار: ۱۰:۱۹ - ۱۲ آذر ۱۳۹۶

ستاره ایرانی سوژه اول روزنامه های آتن+ عکس

درخشش کریم انصاری فرد در بازی با آپولون به قدری جالب توجه بود که امروز تصویر وی صفحه نخست تمام روزنامه های آتن را به خود اختصاص داد.

رویداد۲۴-درخشش کریم انصاری فرد در بازی با آپولون به قدری جالب توجه بود که امروز تصویر وی صفحه نخست تمام روزنامه های آتن را به خود اختصاص داد.انصاری فرد بعد از 63 دقیقه نیمکت نشینی توسط تاکیس لمونیس به عنوان ذخیره طلایی به میدان آمد و در مدت کمتر از 20 دقیقه دوبار موفق به گلزنی شد تا نه تنها سه امتیاز ارزشمند و صدرنشینی دوباره را به طرفداران المپیاکوس تقدیم کند بلکه با رسیدن به صدر جدول آقای گل های یونان درام جدیدی از خود در آتن به اجرا بگذارد.


درخشش کریم به قدری جالب توجه بود که امروز تمام روزنامه های آتن با انتشار تصویر این مهاجم ایرانی در صفحه نخست خود از او به عنوان سوپراستار جدید این روزهای المپیا نام برده و بازی تاثیرگذار و گلزنی های او را با تیترهای حماسی و جالب توجهی از جمله "درام کریم" بازتاب دادند تا این بازیکن به یکی از چهره های جذاب این روزهای یونان تبدیل شود.


در این حال بیشتر سایت های خبری معروف یونان هم توجه خاصی به آقای گل جدید یونان نشان داده و در اخبار و گزارش های مفصل به درخشش کریم انصاری فرد واکنش نشان دادند که از جمله آنها می توان به SDNA ، Gavros ، Gazetta و ... اشاره کرد که با گزارش های تصویری از این بازیکن و همچنین شادی پس از گل دوم او که به نوعی تقلید از حرکت کریس رونالدو و لیونل مسی بود، اشاره کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: ورزش سه
نظرات شما
پیشخوان