تاریخ انتشار: ۲۱:۰۹ - ۱۴ آذر ۱۳۹۶

حمله تند اوتادی به فردوسی پور برای دعوت فیگو + عکس

لیلا اوتادی به دفاعیات شب گذشته عادل فردوسی پور در برنامه نود درباره ماجرای دعوت لوئیز فیگو به ایران و هزینه 500 میلیونی این دعوت، واکنش تندی نشان داد.

رویداد۲۴-لیلا اوتادی به دفاعیات شب گذشته عادل فردوسی پور در برنامه نود درباره ماجرای دعوت لوئیز فیگو به ایران و هزینه 500 میلیونی این دعوت، واکنش تندی نشان داد. این بازیگر در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «سلام دوستان عزیز چند روزیه در فضاى مجازى به اقتضاى حاشیه پردازی اش این متنها رو مى دیدم و البته اهمیت نمی دادم تا جوابیه اى در برنامه بیان شد که البته انتظار داشتم باهوش و ذکاوتى که از مجرى برنامه سراغ دارم اصل صحبت من رو درک می کردند، ولى چون حاصل نشد لازمه ذکر کنم:

١) یک اتفاق خجسته حضور نه ٤ساعت حتى ٢٤ساعته یه ستاره فوتبال (قبل) تیم پرتغال در تلویزیون ملى ما نیست، اتفاق خجسته اون موقعیه که آقاى گل ما یا لژیونرهاى ما نه به تلوزیون پرتغال حتى به تلوزیون ممالک همسایه برن و ١٠٠هزار یورو پول بگیرند و کلى عزت و احترام ....
٢) اتفاق خجسته وقتیست که در این وضعیت به واقع خراب اقتصادى کشور ما که همه مردم و بانکها و غیره به دلیل تحریم و قیمت دلار و نوسان بازار و غیره دچار بحران هستند یک شرکت که چند سالى بیشتر از فعالیتش نمی گذره چطور چنین هزینه اى میکنه! اصلا چرا باید این هزینه ها وقتى میشه در چرخه اقتصاد مملکت خودمون باشه باید تبدیل به یورو بشه و خارج بشه؟؟؟؟
٣) الان باحضور ایشون چه اتفاق خجسته اى رخ داده؟ یا اصلا رخ داده یا توهمى بیش نیست؟؟؟؟
پى نوشت: مبلغ دقیقاً ١٠٠هزار یورو باضافه تقبل هزینه سفر بسیار لاکچرى ایشون همراه با سگشون بوده که براى نگهدارى سگشون در ساعات برنامه بیش از ١٠٠٠ یورو هزینه پرداخت می شده.
در انتها من نه علاقه اى به دیدن و تعقیب چنین برنامه هایی دارم و در کمال احترام جذابیتى هم برام نداره، منظور نظر انتقاد از فرهنگ بیگانه پرستى و فدا کردنِ خودمان بود که ظاهراً درکش براى بعضى عزیزان حاصل نشد. در پناه خدا.»

 عادل فردوسی پور شب گذشته در برنامه نود به حرف هایی که مبنی بر پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان به لوئیز فیگو برای حضور در برنامه زده شده است، واکنش نشان داد و از این ماجرا دفاع کرد. 

نظرات شما
پیشخوان