تاریخ انتشار: ۱۵:۱۷ - ۱۵ آذر ۱۳۹۶

فرصتی دیگر برای با هم بودن

دومین جشنواره بزرگ موسسه خیریه کهریزک با عنوان «فرصتی دیگر برای باهم بودن» با همکاری معاونت فرهنگی هنری مترو تهران ، همزمان با هفته وحدت و میلاد پیامبر مهربانی ها حضرت محمد(ص) و امام جعفرصادق (ع) در روزهای 13 و 14 آذرماه در مترو امام خمینی (ره)، با هدف بخشیدن حس خوب به عموم مردم برگزار شد.

رویداد۲۴-دومین جشنواره بزرگ موسسه خیریه کهریزک با عنوان «فرصتی دیگر برای باهم بودن» با همکاری معاونت فرهنگی هنری مترو تهران ، همزمان با هفته وحدت و میلاد پیامبر مهربانی ها حضرت محمد(ص) و امام جعفرصادق (ع) در روزهای 13 و 14 آذرماه در مترو امام خمینی (ره)، با هدف بخشیدن حس خوب به عموم مردم برگزار شد.  در این جشنواره مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک با اجرای موسیقی و برنامه های متنوع برنامه های زیادی را اجرا کردند که با استقبال مردم روبرو شد. همچنین تلاش شد تا به معرفی دستاوردها و دغدغه های زندگی 3000 مددجوی سالمند، معلول،کودکان اوتیسم و بیماران مبتلا به ام اس پرداخته شود.

غرفه های مشاوره اوتیسم، مشاوره دیابت و جلوگیری از آن، رنگ آمیزی و نقاشی چهره کودکان شرکت کننده در جشن از جمله حاشیه های این جشنواره به شمار می رود.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان