تاریخ انتشار: ۱۲:۴۱ - ۱۶ آذر ۱۳۹۶

پیام معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش وجوانان به مناسبت روز دانشجو

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش وجوانان به مناسبت روز دانشجو با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حماسه تاریخ‌ساز جوانان آزاده ایران زمین این روز را به همه دانشجویان کشور تبریک گفت.
رویداد۲۴-معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش وجوانان به مناسبت روز دانشجو با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حماسه تاریخ‌ساز جوانان آزاده ایران زمین این روز را به همه دانشجویان کشور تبریک گفت.

محمدمهدی تندگویان، معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حماسه تاریخ ساز جوانان آزاده ایران زمین این روز را به همه دانش جویان کشور تبریک گفت.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

۱۶ آذر، روزی که هر ساله در سراسر کشور گرامی میداریم، روزی است که یادآور شهادت سه تن از جوانان رشید و آگاه وطن دوست است. 

مفتخرم که این روز را نه فقط به دانشجویانی که با تلاش و کوشش فراوان و پشت سر نهادن آزمون های سخت ورودی دانشگاه به این عرصه پای مینهند، بلکه به جوانان جویندگان دانش که در تمامی عرصه های مهارتی کشور مشغول به فعالیت هستند، تبریک گویم. اینان که به سان جوانان حاضر در دانشگاه در این مقطع زمانی که کشور به مشاغل مهارتی نیاز مبرم دارد، در این زمینه ها فعالیت میکنند.

به مناسبت این روز و به پاس گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این روز، آرزو دارم، تلاش، امید و پشتکار چراغ راه همه جوانان کشور اعم از دانشگاهی، دانش جویی، دانش پروری، و مهارت پروری باشد و امیدوارم که هر روز فردایی روشن تر را برایتان نظاره گر باشیم.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان