تاریخ انتشار: ۱۹:۳۲ - ۲۸ آذر ۱۳۹۶

تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری هلدینگ پتروشیمی باختر تصویب شد

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از واگذاری هلدینگ پتروشیمی باختر در جلسه امروز کمیسیون متبوعش خبر داد.

رویداد۲۴-سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از واگذاری هلدینگ پتروشیمی باختر در جلسه امروز کمیسیون متبوعش خبر داد.رحیم زارع درباره جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت: بررسی تقاضای تعدادی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری هلدینگ پتروشیمی باختر به بخش خصوصی به استناد ماده ۲۱۴ آیین نامه داخلی مجلس نیز دستور کار امروز کمیسیون اقتصادی بود.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، افزود: این دستورکار با حضور وزیر اقتصاد بررسی شد و پس از توضیحات وزیر به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

وی ادامه داد: همچنین در نشست امروز کمیسیون دستور کار بررسی تقاضای تعدادی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از عملکرد بنگاه‌های اقتصادی و صندوق بازنشستگی کشوری با حضور وزیر تعاون مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد وزیر مستندات و مدارک خود را در این باره به کمیسیون ارائه دهد.

 سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه در این جلسه همچنین نمایندگان کمیسیون متبوعش در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۶ انتخاب شدند، تصریح کرد: محمود بهمنی، رحیم زارع و سیده فاطمه حسینی به عنوان نمایندگان کمیسیون اقتصادی در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۷ انتخاب شدند

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان