تاریخ انتشار: ۲۱:۳۷ - ۲۸ آذر ۱۳۹۶

دولت هر زمانی تصمیم به اضافه کردن قیمت گرفت، اعلام می‌شود/ مجموع قیمت بنزین و گازوئیل بیشتر از ۲ هزار تومان نمی‌شود

وزیر نفت تاکید کرد: دولت هر زمانی که تصمیم به اضافه کردن قیمت گرفت، اعلام می‌شود و هنوز این موضوع در مرحله‌ای نیست که بتوان قیمتی را برای اطلاع مردم اعلام کنیم.

رویداد۲۴-وزیر نفت تاکید کرد: دولت هر زمانی که تصمیم به اضافه کردن قیمت گرفت، اعلام می‌شود و هنوز این موضوع در مرحله‌ای نیست که بتوان قیمتی را برای اطلاع مردم اعلام کنیم.بیژن نامدار زنگنه در گفت‌وگویی تلویزیونی گفت: ابهاماتی درباره سخنان رئیس‌جمهور در زمینه نحوه افزایش قیمت بنزین و گازوئیل مطرح شد، در واقع نظر رئیس‌جمهور این است که مجموع قیمت این دو فرآورده از نصف قیمت جهانی آن‌ها بعد از افزایش بیشتر نخواهد شد.

وی افزود: اگر قیمت بنزین را یک‌هزار تومان و گازوئیل را ۳۰۰ تومان محاسبه کنیم، قیمت جهانی این دو فرآورده اکنون بالای ۴ هزار تومان است و منظور این بود که قیمت مجموع بنزین و گازوئیل در هر شرایطی و با هر افزایشی بیشتر از دو هزار تومان نخواهد شد.

وزیر نفت با بیان اینکه درباره پیشنهاد وزارت نفت برای قیمت بنزین و گازوئیل در لایحه بودجه سال ۹۷ اظهار داشت: ما پیشنهاد قیمت نمی‌دهیم و دولت هر زمانی که تصمیم به اضافه کردن قیمت گرفت، اعلام می‌شود و هنوز این موضوع در مرحله‌ای نیست که بتوان قیمتی را برای اطلاع مردم اعلام کنیم.

زنگنه ادامه داد: درخصوص مطرح شدن قیمت‌های یک‌هزار و ۵۰۰ و ۴۰۰ تومان برای بنزین و گازوئیل در خبرگزاری‌ها نیز این قیمت‌ها را من هم شنیده‌ام اما تا زمانی که دولت اعلام نکرده، همه چیز را باید شایعه دانست.

وی با بیان اینکه درباره میزان افزایش قیمت بنزین و گازوئیل بی‌اطلاعم و  آقای رئیس جمهور سقف افزایش را اعلام کرده است، تصریح کرد: البته ما گزینه‌های مختلفی را مطرح کرده‌ایم و هر نوعی که تصمیم‌گیری شود، آماده‌ اجراء هستیم.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان