تاریخ انتشار: ۰۹:۳۶ - ۲۹ آذر ۱۳۹۶

گازگرفتگی در جاده ورامین؛ 2 نفر جان باختند

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از جان باختن ۲ نفر در اثر گازگرفتگی در جاده ورامین خبر داد.
رویداد۲۴-سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از جان باختن ۲ نفر در اثر گازگرفتگی در جاده ورامین خبر داد.

سید جلال ملکی شامگاه سه شنبه با اعلام خبر جان باختن ۲ نفر در اثر گازگرفتگی اظهار داشت: ساعت ۲۰:۴۳ امشب یک مورد حادثه گازگرفتگی در واحدی مسکونی در جاده ورامین سه راه تقی آباد، به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده و بلافاصله یک ایستگاه به محل اعزام شد.
 
وی ضمن تشریح محل حادثه گفت: محل حادثه یک ساختمان مسکونی ۳ طبقه ۶ واحدی مسکونی بود که در طبقه اول، در یک واحد حدودا ۵۰ متری این اتفاق افتاد و همسایه ها از عدم پاسخگویی ساکنان این منزل نگران شده و موضوع را به آتش نشانی خبر دادند.
 
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با بیان این که آتش نشانان با ورود به منزل مذکور با وضعیت کاملا بی حال و بی رمق یک خانم و آقای میان سال مواجه شدند، اضافه کرد: این خانم و آقای میان سال هیچگونه علائم حیاتی نداشتند، آتش نشانان به سرعت درب و پنجره اتاق ها را باز کردند و با فراخوانی عوامل اورژانس این ۲ نفر را تحویل اورژانس دادند، که پس از بررسی های اولیه مشخص شد، که هر ۲ نفر جان باختند.
 
ملکی با بیان این که علت اصلی مرگ توسط عوامل پزشک قانونی و پس از بررسی های دقیق مشخص می شود، گفت: با توجه به بسته بودن تمام درب و پنجره ها در این واحد مسکونی کوچک و روشن بودن بخاری و آبگرمکن با شعله بالا در این واحد مسکونی و نقص در دودکش سبب انتشار گاز مونوکسید کربن شده و احتمال مرگ در اثر این گاز بسیار زیاد است.
منبع: مهر
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان