تاریخ انتشار: ۲۲:۲۰ - ۰۲ دی ۱۳۹۶

واکنش ایسکو به حرکت عجیبش در ال‌کلاسیکو

 هافبک رئال مادرید نسبت به حرکت عجیب خود در هنگام تعویض‌های تیمش در ال‌کلاسیکو واکنش نشان داد.
رویداد۲۴- هافبک رئال مادرید نسبت به حرکت عجیب خود در هنگام تعویض‌های تیمش در ال‌کلاسیکو واکنش نشان داد.
 
رئال مادرید شنبه در هفته هفدهم لالیگا با سه گل مغلوب بارسلونا شد. گل نخست بازی را لوییس سوارس به ثمر رساند. پیش از گلزنی لیونل مسی و اخراج دنی کارواخال، زین‌الدین زیدان قصد داشت دو تعویض کند. مارکو آسنسیو و گرت بیل منتظر بودند تا توپ به بیرون رود و وارد زمین شوند اما همه چیز عوض شد، داور یک پنالتی گرفت و کارواخال کارت قرمز دریافت کرد. سپس گل دوم بارسلونا نیز به ثمر رسید.
 
در این شرایط سرمربی فرانسوی تصمیم گرفت یک مدافع را وارد زمین کند. ناچو به میدان رفت و کریم بنزما از بازی خارج شد. این در حالی بود که بیل و آسنسیو همچنان در انتظار ورود به زمین بودند. در این شرایط ایسکو تصمیم عجیبی گرفت و به جای اینکه به گرم کردن خود ادامه دهد، به سمت نیمکت رفت و نشست. دقایقی بعد دو مهاجم ولزی و اسپانیایی به میدان رفتند و در نهایت ایسکو حتی نتوانست یک دقیقه در ال کلاسیکو بازی کند.
 
شبکه SER در این باره نوشت ایسکو در حالی که هنوز مادرید می توانست دو تعویض انجام دهد گرم کردن خود را متوقف کرد و بر نیکمت نشست.
 
این خبر باعث عصبانیت هافبک اسپانیایی شد و او در توئیترش نوشت: قرار بود دو هم‌تیمی‌ام وارد زمین شوند نمی‌دانستم که می‌شود ۴ تعویض نیز انجام داد!
منبع: ایسنا
نظرات شما
پیشخوان