تاریخ انتشار: ۱۲:۵۱ - ۰۳ دی ۱۳۹۶

تشریح آخرین وضعیت آزمون استخدامی وزارت نفت/ تثبیت شرایط پالایشگاه ستاره خلیج فارس

وزیر نفت درخصوص آخرین وضعیت آزمون استخدامی این وزارتخانه گفت: دانشجویان فارغ‌التحصیلی که جزو گروه الف بوده‌اند به مصاحبه دعوت می‌شوند و هر کدام که پذیرفته شدند، دعوت به کار خواهند شد.

رویداد۲۴-وزیر نفت درخصوص آخرین وضعیت آزمون استخدامی این وزارتخانه گفت: دانشجویان فارغ‌التحصیلی که جزو گروه الف بوده‌اند به مصاحبه دعوت می‌شوند و هر کدام که پذیرفته شدند، دعوت به کار خواهند شد.بیژن نامدار زنگنه درخصوص آخرین وضعیت آزمون استخدامی وزارت نفت گفت: آزمون استخدامی وزارت نفت فعلا منتفی است. 

وی درباره دانشجویان دانشکده صنعت نفت نیز اظهار داشت: ‌همه کسانی که جزو گروه الف بوده‌اند، آنها را برای انجام مصاحبه دعوت کرده‌ایم. اکثریت آنها نیز آمده‌اند و مصاحبه انجام شده است و این روند همچنان ادامه پیدا دارد. 

وزیر نفت ادامه داد: براساس روال و مصوبات هیات مدیره درباره دانشجویان فارغ‌التحصیلی آن مقاطع عمل خواهیم کرد و آنها به مصاحبه دعوت می‌شوند. هر کدام نیز پذیرفته شدند، دعوت به کار خواهند شد. 

زنگنه درباره وضعیت مدیریتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس تصریح کرد: این پالایشگاه وضعیت مدیریتی خوبی دارد. این پالایشگاه هم‌اکنون ۱۲ میلیون لیتر بنزین یورو ۴ را مدتی است تولید می‌کند و وضعیتش تثبیت شده است و شرایط مناسبی دارد.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان