تاریخ انتشار: ۱۹:۴۱ - ۰۳ دی ۱۳۹۶

لزوم احصاء برنامه‌های عملیاتی پوشش حوادث تهران ظرف یک ماه آینده

عضو شورای شهر تهران گفت: اگر نقدی درخصوص عدم مدیریت بحران وجود دارد به مدیریت 12 ساله قبل برمی‌گردد که زلزله برایشان اهمیت کمتری داشته است.

رویداد۲۴-عضو شورای شهر تهران گفت: اگر نقدی درخصوص عدم مدیریت بحران وجود دارد به مدیریت 12 ساله قبل برمی‌گردد که زلزله برایشان اهمیت کمتری داشته است.ناهید خداکرمی در سی‌ودومین جلسه شورای شهر تهران بیان داشت: در اول آذرماه سال جاری تذکری را در مورد عدم اجرای مفاد برنامه‌های شهری در حوزه مدیریت بحران پایتخت ارائه کردم، شهردار تهران در 14 صفحه به تذکر بنده پاسخ داده و در پایان اعلام کرده که به دلیل عدم تخصیص اعتبار نتوانستند پروژه‌های زیادی را که در این 14 صفحه معرفی کردند را اجرایی کنند.

وی افزود: تذکر بنده مربوط به دوره مدیریت قبلی شهر تهران است که به فروش شهر توجه بیشتری داشته‌اند تا حل مشکلات مردم، اگر نقدی درخصوص عدم مدیریت بحران وجود دارد به مدیریت 12 ساله قبل برمی‌گردد که زلزله برایشان اهمیت کمتری داشته است.

عضو شورای شهر تهران در ادامه گفت: به همه سازمان‌ها و نهادها تذکر می‌دهم که خود را در مدیریت بحران تهران مکلف بدانند و بگویند که چرا از برنامه عقب بوده‌اند؟

خداکرمی بیان داشت:متاسفانه می‌بینیم در داخل شهرداری نیز به وظایف خود عمل نمی‌شود،وقتی سازمان زیباسازی، تکالیف سازمان تبلیغات اسلامی را انجام دهد و وقتی معاونت فرهنگی و اجتماعی تکالیف مابقی حوزه‌ها را انجام دهد باید هم در شب زلزله شاهد رفتار هیجانی مردم باشیم و درخواست می‌شود ظرف مدت یک ماه تمامی برنامه‌های عملیاتی دستگاه‌ها در پوشش حوادث تهران احصا شود.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان