تاریخ انتشار: ۱۷:۲۶ - ۰۴ دی ۱۳۹۶

پروژه‌های بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی بم افتتاح می‌شود

وزیر بهداشت تاکید کرد: با هدف بازدید از مناطق زلزله‌زده شهرستان کوهبنان، حضور در مجموعه خیریه نورآوران سلامت در یکی از مناطق محروم شهرستان ریگان و افتتاح و بازدید از پروژه‌های بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی بم، به استان کرمان سفر کرده‌ایم.

رویداد۲۴-وزیر بهداشت تاکید کرد: با هدف بازدید از مناطق زلزله‌زده شهرستان کوهبنان، حضور در مجموعه خیریه نورآوران سلامت در یکی از مناطق محروم شهرستان ریگان و افتتاح و بازدید از پروژه‌های بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی بم، به استان کرمان سفر کرده‌ایم.سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت با اشاره به فرارسیدن سالروز زلزله بم گفت: در غم مردم این شهرستان شریک هستیم و زلزله پنجم دی ماه بم، برای تمام ایرانیان و مردم دنیا، غم بزرگ و جانگدازی بود. زلزله بم، هیچ گاه فراموش نمی‌شود و خوشحالیم که بم، همچنان زنده است.

وی با اشاره به استقرار مجموعه خیریه نورآوران سلامت در یکی از مناطق محروم شهرستان ریگان، اظها ز داشت: افتخار داریم که سهم کوچکی در ارائه خدمات این مجموعه به نیازمندان داشته باشیم.

 وزیر بهداشت افزود: دیروز چند نفر از معاونان و مدیران وزارت بهداشت از مناطق زلزله‌‌زده کوهبنان بازدید داشتند و ما نیز از مناطق زلزله‌زده بازدید و تصمیمات لازم را خواهیم گرفت.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان