تاریخ انتشار: ۱۶:۵۸ - ۰۵ دی ۱۳۹۶

جزئیات جلسه فراکسیون امید به منظور بررسی لایحه بودجه ۹۷/ توضیحات معاون اقتصادی مرکز پژوهش‌ها به نمایندگان

عضو هیات رئیسه فراکسیون امید با اشاره به برگزاری جلسه صبح امروز این فراکسیون با حضور معاون اقتصادی مرکز پژوهش‌ها به تشریح جزئیاتی از این جلسه با محوریت لایحه بودجه ۹۷ پرداخت.

رویداد۲۴-عضو هیات رئیسه فراکسیون امید با اشاره به برگزاری جلسه صبح امروز این فراکسیون با حضور معاون اقتصادی مرکز پژوهش‌ها به تشریح جزئیاتی از این جلسه با محوریت لایحه بودجه ۹۷ پرداخت.علیرضا رحیمی با اشاره به برگزاری نشست صحبت امروز فراکسیون امید با حضور کارشناسان مرکز پژوهش‌ها اعلام کرد: این جلسه به منظور تدوین لایحه بودجه سال ۹۷ کل کشور با نگاه مرکز پژوهش‌ها و همچنین بررسی جلسات مشترکی که در این مدت میان مجلس و دولت برگزار شده است با حضور معاون اقتصادی مرکز پژوهش‌ها تشکل شد.

وی افزود: در این جلسه برخی ابهامات نمایندگان در مورد لایحه بودجه ۹۷ مورد بررسی قرار گرفت و آقای قاسمی معاون اقتصادی مرکز پژوهش‌ها توضیحاتی درخصوص این ابهامات ارائه کرد.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارائه لایحه بودجه به صورت مطلوب به نمایندگان در روزهای گذشته خاطرنشان کرد: با این وجود جلسه امروز در راستای تصریح و تدوین جزئیات لایحه بودجه برگزار شد.

عضو هیات رئیسه فراکسیون امید مجلس دهم یادآور شد: مباحثی در خصوص بحث یارانه‌ها، افزایش قیمت حامل‌های انرژی، نحوه توزیع و قیمت ارز در بازار، عوارض خروج از کشور و مجموعه پیشنهادات ارائه شده از سوی دولت در لایحه بودجه مورد بررسی قرار گرفت.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان