تاریخ انتشار: ۱۴:۴۹ - ۰۹ دی ۱۳۹۶

اهدای تبلت و لب‌تاپ به دانش‌آموزان مناطق زلزله‌زده

معاون وزیر آموزش و پرورش از اهدای تبلت، لب‌تاپ و سیم کارت به دانش‌آموزان مناطق زلزله‌زده برای بهره‌مندی از آموزش‌های الکترونیک خبر داد.

رویداد۲۴-معاون وزیر آموزش و پرورش از اهدای تبلت، لب‌تاپ و سیم کارت به دانش‌آموزان مناطق زلزله‌زده برای بهره‌مندی از آموزش‌های الکترونیک خبر داد.زینی‌وند؛ معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان مدارس غیردولتی در مراسم افتتاحیه آموزش الکترونیک در سرپل ذهاب اظهار داشت: وزیر آموزش و پرورش پس از وقوع زلزله در استان کرمانشاه به سازمان مدارس غیردولتی و همه معاونان دستور دادند که هر کمکی که لازم است، برای جبران مسائل آموزشی انجام شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش افزود: با گسترش فناوری‌های نوین ارتباطات، آموزش الکترونیکی به عنوان یک مدل پذیرفته شده در دنیا در کنار آموزش‌های رسمی می تواند تقویت کننده خوبی باشد. در بحث آموزش الکترونیکی مهمترین هدف، توسعه عدالت آموزشی است. برای دانش آموزانی که امکان حضور در کلاس‌های رسمی ندارند، ظرفیت استفاده از آموزش های الکترونیکی جایگزین مناسبی به جای آموزش‌های رسمی در کلاس درس است.

رییس سازمان مدارس غیردولتی با اشاره به اینکه از امروز کلیه دانش‌آموزان پیش دانشگاهی  منطقه سرپل ذهاب تحت پوشش آموزش الکترونیکی قرار می‌گیرند، گفت: پیش از این آموزش الکترونیک در 4- 5 مدرسه پایلوت شده بود.

وی ادامه داد: برخی از برندهای آموزشی مانند گاچ، مرات و قلم‌چی اهدای همه بسته‌های آموزشی مورد نیاز در مقطع پیش دانشگاهی در مناطق زلزله زده را تقبل کرده اند. همچنین برای تمامی مدارس پیش دانشگاهی قرار شده که موسسان مدارس غیردولتی، تبلت خریداری و در اختیار دانش آموزان قرار دهند. از سوی دیگر نیز آموزش و پرورش شهر تهران برای هر کدام از کلاس های مقطع پیش دانشگاهی، 2 لب تاپ اهدا خواهد کرد. مدیر عامل ایرانسل نیز 2 هزار سیم کارت ایرانسل برای ارتباط آموزش الکترونیک به دانش آموزان مناطق زلزله زده داده است.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان