تاریخ انتشار: ۱۷:۳۷ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۵

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور

رویداد24-سرهنگ رحمانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور در روز 13 فروردین ماه گفت: در حال حاضر در جاده‌های کشور با مشکل ترافیکی مواجه نیستیم و در کلیه محورهای مواصلاتی کشور ترافیک به صورت روان در جریان است.

وی با اشاره به وضعیت جوی راه‌های کشور، افزود: در استان تهران شهر، کردستان و زنجان در اکثر محورها، در استان البرز و مازندران در محورهای ماهدشت، اشتهارد، کندوان و فیروزکوه، در گلستان محورهای آزادشهر- شاهرود و توسکستان - شاهرود، در استان اردبیل محورهای اسالم، گردنه صائین، استان خراسان رضوی در محورهای مشهد - کلاک و مشهد - فریمان و استان قزوین در گردنه کوهین بارش برف گزارش شده است.

رحمانی ادامه داد: همچنین بارش پراکنده باران در استان خراسان شمالی، غرب تهران و گیلان مشاهده شده و در محور کاشان - قم نیز بارانی است.

وی درباره امکان اعمال محدودیت ترافیکی همزمان با روز طبیعت در محورهای مواصلاتی کشور، گفت: محدودیت در محورهای هراز و چالوس - کرج مانند روز گذشته در دستور کار قرار دارد، اما با توجه به حجم ترافیکی سبک که تا کنون وجود داشته، ممکن است زمان اعمال این محدودیت تغییر کند یا اصلا اجرا نشود.
منبع: ایسنا
نظرات شما
پیشخوان