تاریخ انتشار: ۰۰:۰۰ - ۱۸ دی ۱۳۹۶

نقشه کارمند بانک برای سرقت 14 میلیاردتومانی

چند تن از عوامل برداشت ۱۴ میلیارد تومان از حساب مشتری یک بانک در کرج با تلاش مأموران پلیس بازداشت شدند. این درحالی است که کارمند بانک و یکی ازهمدستانش به خارج گریخته‌اند.

رویداد۲۴-چند تن از عوامل برداشت ۱۴ میلیارد تومان از حساب مشتری یک بانک در کرج با تلاش مأموران پلیس بازداشت شدند. این درحالی است که کارمند بانک و یکی ازهمدستانش به خارج گریخته‌اند.دادستان عمومی و انقلاب استان البرز گفت: چندی قبل شکایت نماینده حقوقی یک بانک خصوصی مبنی برسرقت ۱۴ میلیارد تومانی از حساب بانکی یکی از مشتریان و واریزآن به حساب فرد دیگری در دادسرا ثبت شد.

پس از طرح این شکایت، دستور قضایی برای پیگیری ماجرا صادر شد تا اینکه بررسی‌ها نشان داد یکی از کارمندان بانک در برداشت غیرقانونی دست داشته است. این کارمند با ایجاد یک حساب و اتصال آن به حساب بانکی مالک یک شرکت سرمایه گذاری، مبلغ ۱۴ میلیارد تومان را از طریق اینترنت برداشته و سپس با پول های مسروقه، طلا و ارز خریده بود.پس ازبه دست آمدن این اطلاعات و با دستورات قضایی ویژه، عوامل این برداشت غیرمجاز شناسایی شدند.تا کنون در این رابطه ۵ نفر بازداشت شده اند اما کارمند بانک به همراه یکی از همدستان خود به کشور دیگری فرار کرده است.
حاجی رضا شاکرمی از پیگیری بازگشت پول‌های مسروقه به حساب بانک خبر داد و گفت: هماهنگی با پلیس بین‌الملل برای بازداشت دومتهم فراری انجام شده و تاکنون پنج و نیم میلیارد تومان از پول‌ها نیز به حساب اصلی بازگردانده شده است.
 

نظرات شما
پیشخوان