تاریخ انتشار: ۱۹:۴۸ - ۱۸ دی ۱۳۹۶

لیسانسه هاپربیننده‌ترین سریال‌تلویزیون شد

در آخرین نظرسنجی سازمان صداوسیما، مجموعه تلویزیونی «لیسانسه‌ها۲» با ۸۴.۹ درصد رضایت، پربیننده‌ترین سریال تلویزیونی در حال حاضر است.

رویداد۲۴-در آخرین نظرسنجی سازمان صداوسیما، مجموعه تلویزیونی «لیسانسه‌ها۲» با ۸۴.۹ درصد رضایت، پربیننده‌ترین سریال تلویزیونی در حال حاضر است.در آخرین نظرسنجی صورت گرفته در سازمان صداوسیما ۲۱ سریال جدید و تکراری بررسی شده‌اند که در این میان سریال جدید «لیسانسه‌ها ۲» توانسته است رضایت ۸۴.۹ درصد از بینندگان را کسب کند. 

بنا بر این گزارش، نکته جالب توجه در این نظرسنجی ایستادن سریال «یوسف پیامبر(ع) » به کارگردانی زنده‌یاد فرج الله سلحشور در رتبه دوم است که نشان می‌دهد پس از گذشت یک دهه و بازپخش‌های چندین باره مردم همچنان نسبت به این اثر اقبال دارند.

رتبه سوم این نظرسنجی نیز متعلق به «دیوار به دیوار» ساخته سامان مقدم است که در حال حاضر از شبکه تماشا پخش می‌شود. 

در بررسی این نظرسنجی ۴ سریال جدید از شبکه‌های اصلی سه، پنج، دو، و یک پخش شده‌اند. پربیننده‌ترین سریال لیسانسه‌ها ۲ بوده که با ۸۴.۹ درصد بیننده در رتبه نخست قرار گرفته، رتبه دوم نیز به سریال «در جستجوی آرامش» به کارگردانی سعید سلطانی رسیده که از شبکه پنج پخش شده و توانسته ۸۸.۶ درصد رضایت بینندگان را از آن خود کند. سریال «سایه‌بان» ساخته برادران محمودی نیز با ۸۹.۷ درصد رضایت بینندگان در رتبه سوم قرار دارد.

نکته قابل توجه در این نظرسنجی حضور سریال شبکه یک با نام «زیباشهر» در پله هفدهم این نظرسنجی است. 

در این نظرسنجی رتبه نخست در میان آثار تکراری به یوسف پیامبر(ع) با ۹۵.۲ درصد رضایت اختصاص دارد و دیوار به دیوار و دزد و پلیس نیز سریال‌های دیگر در پله‌های بعدی هستند.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان