تاریخ انتشار: ۱۴:۰۹ - ۲۰ دی ۱۳۹۶

سال نو میلادی فرصتی برای تعمیق روابط بین ادیان است

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 6 با تاکید بر اینکه سال نو میلادی فرصتی برای تعمیق روابط بین شهرها و ادیان است گفت: جمعی از مدیران شهرداری منطقه 6 به منظور ابلاغ پیام تبریک شهردار تهران در سفارتخانه ها و کنسولگری های واقع در منطقه حاضر و سال نو میلادی را به کارکنان این سفارتخانه ها تبریک گفتند.

رویداد۲۴-مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 6 با تاکید بر اینکه سال نو میلادی فرصتی برای تعمیق روابط بین شهرها و ادیان است گفت: جمعی از مدیران شهرداری منطقه 6 به منظور ابلاغ پیام تبریک شهردار تهران در سفارتخانه ها و کنسولگری های واقع در منطقه حاضر و سال نو میلادی را به کارکنان این سفارتخانه ها تبریک گفتند.

محمدحسین پناهی همچنین به زیباسازی و بازپیرایی محوطه پیرامون سفارتخانه ها اشاره کرد و گفت: یکی از اقدامات مدیریت شهری که هر ساله همزمان با سال نو میلادی صورت می گیرد، بازپیرایی و زیباسازی و فضا سازی متناسب با این ایام در محلاتی ست که شهروندان پیرو حضرت مسیح و سایر ادیان الهی در آن ساکن هستند.

پناهی با با بیان اینکه شهردار منطقه و جمعی از مدیران با حضور در کلیساهای منطقه سال نو میلادی را به شهروندان دارای اقلیت مذهبی تبریک گفتند ادامه داد: زیباسازی و بازپیرایی محوطه بیرونی کلیساها نیز در دستور کار قرار داشت.

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 6 اشاره کرد: رویکرد مدیریت منطقه ارائه خدمات برابر به تمام شهروندان بوده و اقلیت های مذهبی نسبت به سایر شهروندان تفاوتی نمی کنند.

گفتنی است در پیام تبریک دکتر نجفی شهردار تهران به مناسبت سال نو میلادی آمده است: فرارسیدن میلاد پیامبر صلح و دوستی، حضرت عیسی مسیح علیه السلام و سال نوی میلادی را شادباش می گویم.

در جهانشهر امروز امنیت و آرامش، صلح و ثبات و مهربانی و دوستی دغدغه همه شهروندان و آرزوی همه انسان هاست. نقطه مشترک آموزه های دینی مسلمانان، مسیحیان و همه ادیان الهی پایبندی به اخلاق و نوع دوستی است.


با آرزوی جهانی امن، شهرهای پر امید و شهروندانی مهربان، سالی سرشار از موفقیت برای شما آرزومندم.

نظرات شما
پیشخوان