تاریخ انتشار: ۱۶:۰۶ - ۲۳ دی ۱۳۹۶

مدعیان حقوق بشر خود ناقض حقوق بشر در سراسر جهان هستند

رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: تحریم‌های آمریکا و کشورهای غربی نه تنها ما را تضعیف نکرده بلکه ما را در برابر استکبار تقویت کرده است.

رویداد۲۴-رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: تحریم‌های آمریکا و کشورهای غربی نه تنها ما را تضعیف نکرده بلکه ما را در برابر استکبار تقویت کرده است.علی القاصی با محکوم کردن اقدام اخیر آمریکا در تحریم شخصیت‌های شاخص نظام گفت: این اقدام آمریکا نشانگر عصبانیت دولتمردان بی‌تدبیر آنان از اقتدار جمهوری اسلامی و مسئولان نظام است.

رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه مدعیان حقوق بشر خود ناقض حقوق بشر در سراسر جهان هستند گفت: سردمداران ناپخته آمریکا با این اقدام خود نشان دادند که اصول اولیه قوانین بین الملل را نمی‌شناسند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس با اشاره به اینکه پیش از این رهبر معظم و فرزانه انقلاب با بینش والای خود اتفاقات امروز و هجمه آمریکا از بعد حقوق بشری را پیش بینی کرده بودندگفت: این نشانه دشمن‌شناسی عمیق ایشان است و بی‌شک تا زمانی که در مسیر منویات ایشان گام برداریم هرگز مورد گزند وآسیب قرار نخواهیم گرفت.

القاصی عدم شناخت مدعیان حقوق بشر از تفاوت‌های مذهبی، فرهنگی و هنجارهای اجتماعی را علت برداشت ناصحیح از قوانین و احکام اسلامی خواند و خاطر نشان کرد: این مدعیان دروغین حتی در طول سالیان متمادی تلاش کرده‌اند شناخت خود نسبت به جامعه اجتماع ایران را کامل نمایند و همواره مبنای تصمیمات خود را دیدگاه‌های سیاسی و دشمنی با مردم و نظام جمهوری اسلامی قرار داده‌اند.

وی تصریح کرد: این اقدام آمریکا ناشی عصبانیت از شکست آنان در حمایت از برهم زدن ثبات در ایران است.

القاصی خاطرنشان کرد: کشورهای مدعی باید بدانند که حقوق بشر را نمی‌توان به صورت یک طرفه و براساس برداشت‌های شخصی و مغرضانه به جوامع تحمیل کرد.

وی در پایان ضمن محکوم کردن تحریم شخصیت‌های برجسته کشور به بهانه‌های واهی گفت: این اقدام نمایانگر عصبانیت استکبار از اقدام قاطعانه مسئولان نظام به خصوص مواضع سخت و قاطعانه رئیس قوه قضائیه در برابر نقض مکرر حقوق بشر توسط آمریکا در نقاط مختلف دنیا است. این اقدام خارج از عرف آمریکا نشانه استیصال آنان در مقابله با نظام مقتدر جمهوری اسلامی است.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان