تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۳۰ دی ۱۳۹۶

اعلام جزییات پلیس راهور درباره تصادفات در سه استان کشور

رحمانی جزییات تصادف در سه استان کشور را توضیح داد.

رویداد۲۴-رحمانی جزییات تصادف در سه استان کشور را توضیح داد.سرهنگ نادر رحمانی درباره تصادف یک دستگاه سواری پژو ٤٠٥ و پراید در شمال استان سیستان و بلوچستان گفت: این تصادف که ساعت ١٧ جمعه و در کیلومتر ٨٤ محور زاهدان اتفاق افتاده است. براساس گزارش پلیس راه خاش علت این تصادف، انحراف به چپ راننده سواری پژو ٤٠٥ بوده است.

وی همچنین به تصادف بین یک دستگاه سواری پراید و کامیون دانگ‌‌‌فنگ در استان آذربایجان غربی اشاره کرد و اظهار داشت: این تصادف در کیلومتر ١٥ محور خوی - سلماس و ساعت ١٩ جمعه اتفاق افتاده و سه نفر کشته و یک نفر مجروح به جای گذاشته است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: علت تصادف تجاوز به چپ پراید بوده است.

رحمانی با اشاره به تصادف یک دستگاه سمند و تندر در اصفهان تصریح کرد: ساعت ١٧ جمعه، تصادف سواری تندر ٩٠ و سمند در محور روستایی موته اتفاق افتاد که این تصادف دو نفر کشته و دو نفر مجروح به جای گذاشته است.علت تصادف، انحراف به چپ راننده تندر ٩٠ بوده است.

وی درباره تصادف زنجیره‌ای در استان خوزستان نیز خاطرنشان کرد: این تصادف در کیلومتر ٢٥ محور بهبهان - رامهرمز اتفاق افتاده که طی آن یک دستگاه پژوپارس و دو دستگاه وانت زامیاد باهم تصادف کرده‌اند. تصادف، ساعت ١٩ جمعه اتفاق افتاده که منجر به کشته شدن یک نفر و مجروح شدن سه نفر دیگر شده است. علت تصادف، انحراف به چپ پژو پارس بوده است.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان