تاریخ انتشار: ۱۵:۳۵ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۶

لزوم تعیین‌تکلیف هر چه سریعتر خیابان 17 شهریور

عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش گفت: باید در خصوص تعیین تکلیف خیابان 17 شهریور اقدامات لازم صورت گیرد.

رویداد۲۴-عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش گفت: باید در خصوص تعیین تکلیف خیابان 17 شهریور اقدامات لازم صورت گیرد.به گزراش خبرنگار ایلنا، احمد مسجدجامعی در چهلمین جلسه علنی شورای شهر تهران بیان داشت: ایجاد پیاده‌راه 17 شهریور مصوبه شورای شهر را نداشت این پیاده‌راه موضوع مراجعات اهالی و کسبه محل بود تا آنجا که در شورای چهارم طی دو فوریت درخواست شد شهرداری طرح خود را برای ساماندهی این پیاده‌راه بدهد اما دو سال از این مصوبه گذشته و هنوز این موضوع اجرایی نشده است.

وی ا فزود: این دو فوریت در چهار اسفند 94 در شورای چهارم به تصویب رسید و قرار شد تا فروردین 95 طرح ساماندهی 17 شهریور ارائه شود.

مسجد جامعی گفت: هدف این دو فوریت دسترس پذیری خیابان 17 شهریور برای ساکنان و واحدهای تجاری و رفع معضلات پیش آمده بود که هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته و هیچ مرجعی نیز به ساکنان پاسخگو نیست.

عضو شورای شهر تهران ری و تجریش تاکید کرد: باید در خصوص حل مشکلات این منطقه راهکاری توسط شهرداری اندیشیده شود که اجرایی باشد.

وی افزود: دیدار شهردار تهران با خانواده آتش نشانان شهید صورت گرفت در این حادثه حضور آتش نشانان فداکار سبب شد ناخواسته قربانیان غیر آتش نشان که 5 نفر از شهروندان بودند دیده نشود و لازم است که به این چند نفر نیز توجه شود.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان