تاریخ انتشار: ۱۵:۲۹ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۵

مینو خالقی گزارش روزنامه وقایع اتفاقیه را تکذیب کرد

مینو خالقی منتخب مردم اصفهان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پس از حواشی اخیر و تصمیم شورای نگهبان برای ردصلاحیت وی بعد اعلام نتایج نهایی انتخابات طی انتشار بیانیه ای واکنش نشان داد.

رویداد24- مینو خالقی منتخب مردم اصفهان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پس از حواشی اخیر و تصمیم شورای نگهبان برای ردصلاحیت وی بعد اعلام نتایج نهایی انتخابات طی انتشار بیانیه ای واکنش نشان داد.

به گزارش رویداد24 ، متن بیانیه مینو خالقی منتخب مردم اصفهان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به شرح ذیل است:

«بسمه تعالی

سلام و تقدیم احترام خدمت همه هموطنان عزیز

با توجه به اینکه برخی گمانه زنی ها منجر به تولید شایعاتی شده، بدین وسیله مطالبی را خدمت همراهان عزیز یادآور می شوم:

از زمانی که خبر تصمیم شورای محترم نگهبان به اطلاع رسید، پی گیری ها و رایزنی ها از طُرق حقوقی و در چهارچوب قانون آغاز شد و همچنان در همان مسیر ادامه دارد و بسیاری از شخصیت ها و نهادهای قانونی در حال پی گیری و حل موضوع هستند.

اینجانب تاکنون با هیچ رسانه و خبرنگاری مصاحبه و گفتگو نداشتم و هر گونه صحبت و نقل قولی از جانب من قویاََ تکذیب می شود.

مطلب منتشر شده در روزنامه وقایع اتفاقیه مورخ 95/1/16 که با تیتر "روایت رد صلاحیت جنجالی" به چاپ رسیده، کذب بوده و بعضا عجیب و مضحک است و به هیچ وجه هیچ ارتباطی با اینجانب نداشته و محتوای آن بسیار از حقیقت به دور است و اینگونه اظهارات از طرف هر کس که باشد مغرضانه بوده و با نیت تخریب و سنگ اندازی در مسیر حل مسأله است.

مسلما حق پاسخگویی در همان روزنامه و نیز امکان پیگیری قضایی برای اینجانب نسبت به اکاذیب منتشره، محفوظ است.

از آنجا که احتمال دارد باز هم شاهد اینگونه مطالب و اکاذیب و اخبار باشیم بدین وسیله از تمامی دوستان و هموطنان و مخصوصا عزیزان رسانه ای خواهشمندم صبوری کنند و اجازه دهند پی گیری ها در فضایی آرام، قانونی و به دور از حواشی انجام گیرد.

و من الله التوفیق

مینو خالقی»

نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان