تاریخ انتشار: ۱۴:۵۶ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۶

جنگ یک بوفالو با گله شیرها (فیلم و تصاویر)

یک بوفالوی شجاع با یک گله شیر جنگید و بعد به سمت گله خود فرار کرد اما پیش از آن مستقیم به سمت یک خودرو رفت و غذای غیرمنتظره‌ای را برای این گربه‌سانان بزرگ فراهم کرد.
رویداد۲۴- یک بوفالوی شجاع با یک گله شیر جنگید و بعد به سمت گله خود فرار کرد اما پیش از آن مستقیم به سمت یک خودرو رفت و غذای غیرمنتظره‌ای را برای این گربه‌سانان بزرگ فراهم کرد.

به گزارش رویداد۲۴ به نقل از دیلی میل، این بوفالوی 600 کیلویی نخست جنگ دراماتیکی با شیر نری که سعی داشت از پشت سر او را به زمین بزند، داشت و درعین‌حال شش شیر ماده دیگر نیز اطراف او بودند و سعی در ضربه زدن به او را داشتند.

بعد یک شیر ماده روی پشت او پرید اما به زمین خورد و شیر ماده دیگری جایگزین شیر نر خسته شد و حمله به این گاو وحشتی از پشت سر را ادامه داد.

بوفالو توانست خود را از دست این شیرها نجات دهد و با رفتن به سمت جاده از آن‌ها فاصله بگیرد. اما ازآنجایی‌که به نظر می‌رسد خودرویی که از مقابل می‌آمد را تهدید دیگری تلقی کرده، با سر به سمت خودرو رفت و تصادف شدیدی با آن داشت.

پس از چند دقیقه این بوفالو که گیج و خسته شده بود روی زمین افتاد و شیرهای گرسنه زمان را از دست نداده و از فرصت به دست آمده استفاده کردند و در جاده‌ای در کنیا بوفالو را خوردند.


نظرات شما
پیشخوان