تاریخ انتشار: ۱۷:۲۶ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۶

کشف اسکلت های پسر نوجوان پس از 6 سال

2 برادر که برادر 12 ساله خود را به صحرا برده و او را با شلیک اسلحه شکاری از پا در آورده بودند ، سرانجام پس از 6 سال راز جنایتشان را فاش کردند.

رویداد۲۴-2 برادر که برادر 12 ساله خود را به صحرا برده و او را با شلیک اسلحه شکاری از پا در آورده بودند ، سرانجام پس از 6 سال راز جنایتشان را فاش کردند.فرمانده انتظامی تویسرکان گفت: دی ماه سال 90 پدری با مراجعه به کلانتری خبر از گمشدن  فرزند 12 ساله خود داد .بدین ترتیب  پرونده ای برای یافتن نوجوان گمشده در دایره پلیس آگاهی این شهرستان تشکیل شده و تحقیقات برای یافتن وی ادامه یافت. 

سرانجام  تلاش های پلیس پس از 6 سال نتیجه داده و پس از مظنون شدن به برادر بزرگ فرد ناپدید شده، وی برای تحقیقات بیشتر به مقر پلیس احضار شد.
اظهارات ضد و نقیض این فرد به همراه تحقیقات فنی نتیجه داد و متهم، به قتل کوچک خود اعتراف کرد.
سرهنگ معصومی توضیح داد: سه برادر که برای چرای گوسفندان 6 سال پیش راهی صحرا شده بودند اما طبق برنامه ریزی قبلی 2 برادر بزرگتر با استفاده از سلاح شکاری برادر 12 ساله خود را به قتل رسانده و وی را در همان محل دفن می کنند.
وی ادامه داد: با راهنمایی قاتل، محل دفن برادر کوچک شناسایی شده و استخوان های او برای انجام آزمایش های 'دی.ان.ای' و 'آر.ان.ای'  فرستاده شد. 
فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان بیان کرد: برادر 33 ساله در این عملیات دستگیر و روانه زندان شد ولی دیگر برادر که هم اینک 26 سال دارد، متواری است و تلاش پلیس برای دستگیری وی ادامه دارد.
سرهنگ محمدی خاطر نشان کرد: پدر این خانواده از ابتدا نیز راز مفقودی فرزند کوچک خود را می دانست ولی بر روی آن سرپوش گذاشته و تحت عنوان مفقودی اقدام به تشکیل پرونده کرد.

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان