تاریخ انتشار: ۱۳:۴۳ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۵
هفته نامه هتاک دوباره منتشر شد

بازگشت یالثارات با اصرار بر توهین به مولاوردی

هفته نامه یالثارات که چندی پیش به دلیل توهین به معاون رئیس جمهور در امور زنان توقیف شده و در جلسه 14 دی ماه هیات نظارت بر مطبوعات به دلیل اصرار بر تخلف لغو مجوز شده بود، امروز (چهارشنبه) در حالی امکان انتشار مجدد یافت که در مطلبی در صفحه نخست خود بار دیگر بر تخلف اخیر خود در توهین به شهیندخت ملاوردی تاکید کرده است.
رویداد24- هفته نامه یالثارات که چندی پیش به دلیل توهین به معاون رئیس جمهور در امور زنان توقیف شده و در جلسه 14 دی ماه هیات نظارت بر مطبوعات به دلیل اصرار بر تخلف لغو مجوز شده بود، امروز (چهارشنبه) در حالی امکان انتشار مجدد یافت که در مطلبی در صفحه نخست خود بار دیگر بر تخلف اخیر خود در توهین به شهیندخت ملاوردی تاکید کرده است.

بازگشت یالثارات با اصرار بر توهین به مولاوردی

به گزارش رویداد24، این هفته نامه در حالی بار دیگر روی پیشخوان روزنامه فروشی ها قرار گرفت که سال گذشته سه بار تذکر گرفته، دو بار توقیف شده و در نهایت لغو مجوز شده بود؛ شرایطی که اگر برای نشریات جریان مخالف یالثارات و روزنامه های مستقل کشور پیش می آمد، توقیف، پایان کار آن نشریات محسوب می شد و به هیچ وجه امکان انتشار مجدد چه به صورت موقت و چه دائمی برای آنها فراهم نمی شد.

در چنین فضایی که بر رسانه های کشور حاکم است، هفته نامه یالثارات که عملکردش از سوی هیات نظارات بر مطبوعات مصداق  تبصره 2 ماده 6 قانون مطبوعات - یعنی اصرار بر تخلف – بوده، بار دیگر با انتشار مطلبی به بازخوانی مقاله توهین آمیزی که منجر به توقیف این نشریه شد پرداخته و آن را در صفحه نخست به چاپ رسانده است.  

نشریه یالثارات که یکبار در سال 92 توقیف شده و  پس از پنج ماه از این نشریه رفع توقیف شده بود، در شماره دوم دی ماه سال گذشته خود با حمله ای شدید لفظ و دادن نسبت‌های ناروا به شهیندخت مولاوردی او را «زن کذایی» و «همپالکی‌‌ همان بد‌تر از فاحشه معروفه در دنیا» خواند، که روحانی می‌خواهد او را «بر گردن زنان ایران سوار کند».

پس از آن مولاوردی در روز ۶ دی ماه در صفحه فیس بوک شخصی‌اش با انتقاد شدید از این نشریه در هشت بند، نوشت که از نشریه یالثارات شکایت خواهد کرد. پس از آن و در روز هفتم دی وب‌سایت یالثارات در مطلبی با عنوان «دیوار شکسته و زن سلیطه» مجددا آن مطلب را منتشر کرد و با تکرار توهین‌های خود خطاب به مولاوردی نوشت اگر ناراحت هستید به لندن و نزد «همپالکی‌های» خود بروید.

بازگشت یالثارات با اصرار بر توهین به مولاوردی

در پی اصرار این نشریه بر تخلف خود، هیات نظارت بر مطبوعات در جلسه 14 دی ماه خود به اتفاق به این جمع‌بندی رسیدهند که عملکرد این هفته‌نامه مصداق تبصره 2 ماده 6 قانون مطبوعات - یعنی اصرار بر تخلف - بوده است و در نهایت به لغو مجوز این نشریه رأی دادند.

با این حال هفته نامه یالثارات امروز در صفحه ششم، ضمن بازخوانی عنوان سرمقاله شماره ۸۲۵، با عبارت «بدتر از فاحشه معروفه در دنیا»، بار دیگر به این موضوع پرداخته و ذیل مطلبي با عنوان «دعوت به فحشا زیر پوشش آزادی» به بازخوانی بخش دیگری از سوابق «مسیح علی نژاد» و نیز شکایت متقابل یالثارات از معاون زنان رئیس جمهور پرداخته است و علی نژاد را هم‌مسلک مولاوردی خوانده است.

بازگشت یالثارات با اصرار بر توهین به مولاوردی

بازگشت یالثارات با اصرار بر توهین به مولاوردی



خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان