تاریخ انتشار: ۰۹:۰۱ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۶

دکتر قلابی، عامل ابتلای 33 نفر به «اچ آی وی»

مرد هندی که با جعل عنوان پزشک عمومی، در روستاهای فقیرنشین شمال کشورش مطب بازکرده بود، با سرنگ آلوده 33 نفر را به ویروس «اچ‌ای‌وی» ایدز مبتلا کرد.

رویداد۲۴-مرد هندی که با جعل عنوان پزشک عمومی، در روستاهای فقیرنشین شمال کشورش مطب بازکرده بود، با سرنگ آلوده 33 نفر را به ویروس «اچ‌ای‌وی» ایدز مبتلا کرد.به‌گزارش پلیس، تحقیقات نشان داده «راجندرا کومار» که با دریافت هزینه کم، بیش از 556 نفر از روستاییان منطقه «بانگارمائو» را تحت درمان قرار داده، به‌خاطرصرفه جویی، با استفاده از سرنگ‌های مشترک، تزریق‌های بیماران را انجام داده و آنها را به‌طور غیر عمد به این بیماری سخت مبتلا کرده است.

راز این جنایت‌های هولناک زمانی فاش شد که تیم نظارت وزارت بهداشت هند برای سرکشی به‌وضعیت روستاییان روانه محل شده و پس از چند آزمایش، مبتلایان را شناسایی کرده بود. آنها که به تعداد بالای مبتلایان به «اچ‌ای‌وی» دریک روستا بشدت مشکوک شده بودند بلافاصله به تحقیق پرداخته و بدین‌ترتیب پزشک قلابی شناسایی و دستگیر شد. در ادامه تحقیقات و با ورود پلیس به ماجرا، مشخص شد پزشک قلابی عامل ابتلای دستکم 33 نفر از اهالی روستا به این ویروس خطرناک بوده است. هم‌اکنون آزمایش‌های تخصصی از ده‌ها روستایی که به این تبهکار قلابی مراجعه کرده‌اند در حال انجام است. متهم نیز دستگیر شده و تحت بازجویی‌های تخصصی قراردارد. اقدامات درمانی لازم برای روستاییان بیمار نیز در دستور کار قرار گرفته است.
 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان