تاریخ انتشار: ۱۲:۲۰ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۵

سزار: دوست دارم با تراکتور تمدید کنم

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی علاقه‌مند است چندین سال در ایران بماند.
رویداد24- آگوستو سزار با عنوان هافبک تدافعی به تراکتورسازی آمد اما از زمان حضور امیر قلعه‌نویی در این تیم، او به عنوان یک مهاجم مورد استفاده قرار می‌گیرد. آگوستو که جوان‌ترین بازیکن خارجی شاغل در ایران نیز به حساب می‌آید،‌در بازی اخیر تیمش مقابل پاختاکور موفق شد گل اول تراکتورسازی را به ثمر برساند و عامل پیروزی شود. 

پاختاکور را فراموش کردیم
سزار گفت وگوی خود با "ورزش سه" را با اظهارنظر درباره پیروزی تیمش مقابل پاختاکور آغاز کرد: برد خیلی خوبی به‌دست آوردیم. عملکرد ما در این دیدار عالی بود؛ خوشبختانه توانستیم تاکتیک خود را به حریف دیکته کنیم. البته این برد مربوط به روز چهارشنبه بود و ما آن را فراموش کرده‌ایم. هنوز بازی‌های سختی داریم و هیچ‌چیز برایمان تمام نشده است. الان فقط به دیدار با ذوب‌آهن فکر می‌کنیم تا بتوانیم پیروز شویم و در جدول بالا بیاییم. 

به تصمیم قلعه‌نویی ایراد نمی‌گیرم
او که از زمان حضور قلعه نویی در پست مهاجم بازی می‌کند و تاکنون چند گل نیز برای تراکتورسازی به ثمر رسانده، تاکید می کند: پست اصلی من هافبک تدافعی است اما از روزی که قلعه‌نویی به تراکتورسازی آمد، ترجیح داد من به عنوان مهاجم برای تیمم بازی کنم. هیچ ایرادی هم به این تصمیم نمی‌گیرم. امیدوارم توانسته باشم نظر کادرفنی را جلب کنم. تاکنون چند گل زده‌ام. واقعا گل زدن را دوست دارم اما همیشه نمی‌توان در این کار موفق بود.

در هیچ‌کشوری، امنیت ایران را ندیدم
سزار درباره اینکه تراکتورسازی باید در زمین بی طرف به مصاف عربستان برود، عنوان می‌کند: من قبل از اینکه تصمیم به انجام بازی‌‌های نمایندگان ایران و عربستان در زمین بی‌طرف گرفته بود، فکر می‌کردم توافق دو کشور است اما بعدا فهمیدم که عربستانی‌ها چه دروغ‌هایی گفته‌اند. این واقعا انصاف نیست که به خاطر دروغ عربستانی ها، تراکتورسازی را از میزبانی محروم کنند. من نزدیک به یکسال است در ایران حضور دارم و هرگز در این کشور مشکلی برایم پیش نیامده است. ایران یکی از امن‌ترین و زیباترین کشورهای دنیا است و برخی مسائل امنیتی که در ایران وجود دارد، در برزیل کشور خودم نیست. من فکر می‌کنم در حق تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان ظلم شده است.

دوست دارم با تراکتور تمدید کنم
بازیکن برزیلی تراکتورسازی صحبت‌های خود را اینطور ادامه می‌دهد: در حضور در تبریز حس خیلی خوبی دارم. این شهر بسیار زیبا است. خوشبختانه نتایج تیم مان هم روز به روز بهتر می‌شود و هواداران راضی‌تر خواهند بود. من واقعا دوست دارم چند سال در ایران به فوتبالم ادامه دهم. امیدوارم شرایط برای ماندنم مهیا شود.

شانس خوب برای قهرمانی
سزار در پایان درباره شانس تیمش برای قهرمانی در لیگ و صعود به دور دوم آسیا می افزاید: تراکتورسازی واقعا روی دور موفقیت افتاده و باید این روند را ادامه دهیم. اوایل فصل هیچ‌کس تصور نمی‌کرد ما بتوانیم مدعی قهرمانی شویم اما این اتفاق رخ داده و باید برای رسیدن به آن تلاش کنیم. من فکر می کنم شانس کمی برای قهرمانی نداریم. ضمن اینکه در آسیا هم نتایج خوبی گرفتیم و می‌توانیم به دور بعدی برسیم.
منبع: ورزش سه
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان