تاریخ انتشار: ۱۲:۳۸ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۵

دستگیری عامل شهادت مامور ناجا در ایرانشهر

رویداد24- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: عامل اصلی شهادت سروان "محمد تقی زاده" مامور ناجا، در ایرانشهر دستگیر شد.

سردار حسین رحیمی در تشریح جزییات دقیق این خبر اظهار کرد: در پی درگیری مسلحانه ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشرار مسلح در تاریخ دوازدهم فروردین سال جاری که منجر به شهادت سروان محمد تقی زاده و به هلاکت رسیدن یکی از عاملان این جنایت شده بود، دستگیری عامل اصلی این جنایت در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از انجام اقدامات تخصصی شبانه‌روزی و اشراف اطلاعاتی، محل اختفای عامل اصلی به شهادت رساندن این مامور انتظامی را در یکی از روستاهای شهرستان ایرانشهر شناسایی کرده و این محل را به طور نامحسوس تحت کنترل قرار دادند.

وی تصریح کرد: پس از اطمینان از حضور این شرور در مخفیگاهش، بلافاصله تیم‌های تخصصی و عملیاتی پلیس وارد عمل شده و در یک عملیات هماهنگ و غافلگیرانه، این شرور مسلح را دستگیر و در بازرسی از محل، 2 قبضه سلاح کلاش، یک دستگاه خودرو مسروقه و مقادیر زیادی دارو قاچاق را کشف کردند.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه تحقیقات تخصصی پلیس از این متهم همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی خود اجازه نخواهد داد که قانون شکنان و مخلان امنیت عمومی در هیچ نقطه‌ای از استان پهناور احساس آرامش کنند.
منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان