تاریخ انتشار: ۱۲:۱۹ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۵
کی‌روش، بیشتر به ابراهیمی توجه کند

اسدی: برای قهرمانی تراکتور می‌جنگیم

کاپیتان تیم فوتبال گسترش فولاد امیدوار است ماشین سازی به لیگ برتر صعود کند و فوتبال تبریز صاحب 3 نماینده شود.
رویداد24- مرتضی اسدی درباره موفقیت های اخیر تیمش در لیگ برتر می گوید: ما جزو تیم هایی بودیم که در تعطیلات نوروز کارمان را زود شروع کردیم و از این کار هدف داشتیم. تمرینات خوبی انجام داده بودیم و با شرایط خیلی خوبی توانستیم دو برد متوالی به دست آوریم. خوشحالم که این مهم به دست آمده و امیدوارم بتوانیم روند خوب مان را ادامه دهیم. تیم ما بازی های زیبایی انجام می دهد و این مساله باعث شده توجهات به تیم ما افزایش پیدا کند.

وی درباره شانس تیمش برای کسب سهمیه آسیایی عنوان می کند: شانس کمی برای کسب سهمیه آسیایی نداریم. ما تلاشمان را انجام می دهیم. 5 بازی باقی مانده و همه آنها سخت است. از سوی دیگر همه اکنون روی گسترش فولاد حساب ویژه ای باز کرده اند. ما امیدوار هستیم تا نتیجه خوبی بگیریم.

کاپیتان گسترش فولاد درباره اینکه تیمش نقش زیادی در تعیین قهرمان لیگ برتر دارد، اظهار می کند: ما با پرسپولیس و استقلال خوزستان بازی رودررو داریم و در تعیین قهرمان تاثیرگذار هستیم. با این وجودابتدا برای خودمان بازی می کنیم تا بتوانیم در جدول بالاتر بیاییم اما بعد از آن دوست دارم رقبای تراکتورسازی برای قهرمانی را ببریم و این تیم جام را کسب کند. واقعا خوشحال کننده است اگر این اتفاق رخ دهد و جام قهرمانی به تبریز بیاید. هواداران تراکتور مطمئن باشند ما تلاش می کنیم تا آنها قهرمان شود.

اسدی با اشاره به احتمال بالای صعود ماشین سازی به لیگ برتر تاکید می کند: فوتبال تبریز واقعا گنجایش داشتن 3 تیم را دارد. امیدوارم ماشین سازی همینطور ادامه دهد و تبریز، بعد از تهران نخستین شهری باشد که 3 تیم در لیگ برتر دارد.

وی در پایان به موفقیت های اخیر محمد ابراهیمی اشاره می کند: محمد واقعا عالی کار می کند و امیدوارم کارلوس کی روش بیشتر به او نگاه کند. او فوتبالیست توانمندی است که قوی بازی می کند و در توانایی هایش هیچ شکی وجود ندارد. امیدوارم به این روند ادامه دهد و بتواند موفقیت های روزافزون به دست بیاورد.
منبع: ورزش سه
نظرات شما
پیشخوان