تاریخ انتشار: ۱۵:۵۵ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۵

آمادگي دستگاه هاي اجرايي تهران برای مقابله با آبگرفتگي معابر

مديركل مديريت بحران استانداري تهران با اشاره به اخطاريه هواشناسي درخصوص احتمال آبگرفتگي معابر و سيلابي شدن رودخانه هاي استان در روزهاي پاياني هفته، از آمادگي فرمانداري ها و دستگاه هاي اجرايي، خدماتي و امدادي در اين ارتباط خبر داد.
رویداد24- مديركل مديريت بحران استانداري تهران با اشاره به اخطاريه هواشناسي درخصوص احتمال آبگرفتگي معابر و سيلابي شدن رودخانه هاي استان در روزهاي پاياني هفته، از آمادگي فرمانداري ها و دستگاه هاي اجرايي، خدماتي و امدادي در اين ارتباط خبر داد.

آمادگي دستگاه هاي اجرايي استان تهران درپي اخطار هواشناسي در خصوص آبگرفتگي معابر
هادي رحمتي عصر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار افزود: به تمام دستگاه هاي اجرايي و فرمانداري هاي شهرستان هاي تابعه استان تهران براي آمادگي هرچه بيشتر در مورد احتمال آبگرفتگي معابر و سيلابي شدن رودخانه هاي استان دستورات لازم داده شده است.

وي با اشاره به اخطاريه سازمان هواشناسي درخصوص شدت گرفتن بارش ها در روز چهارشنبه تصريح كرد: به فرمانداري هاي شهرستان هاي استان در اين خصوص دستورات لازم داده شده است.

مديركل مديريت بحران استانداري تهران خاطرنشان كرد: علاوه بر اطلاع رساني هاي لازم در خصوص هشدار هواشناسي در صدا و سيما و ساير رسانه ها، راديو تهران به صورت ويژه پوشش رسانه اي لازم را در اين ارتباط انجام خواهد داد.

اداره كل هواشناسي استان تهران ديروز(دوشنبه) در اخطاريه اي نسبت به احتمال آبگرفتگي معابر و سيلابي شدن رودخانه ها و مسيل ها استان براي روزهاي سه شنبه و چهارشنبه خبر داد.

در اين اخطاريه از مردم و مسئولان دستگاه هاي اجرايي مرتبط درخواست شده تمهيدات لازم از جمله توقف نكردن در حاشيه رودخانه ها و مسيل ها را رعايت كنند.
منبع: ایرنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان