تاریخ انتشار: ۰۷:۵۷ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۵

قطر: صعود به جام جهانی یک پروژه ملی است

رویداد24- رئیس فدراسیون فوتبال قطر براین باور است که تیم ملی این کشور توان صعود به جام جهانی را دارد. او از صعود به جام جهانی به عنوان یک پروژه ملی یاد کرد.

به گزارش سایت الکاس قطر، آیین قرعه کشی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه برگزار شد و 12 تیم راه یافته به مرحله نهایی حریفان خود را شناختند و در 2 گروه شش تیمی قرار گرفتند تا در نهایت از هر گروه دو تیم به صورت مستقیم به جام جهانی را پیدا کنند.

تیم ملی فوتبال قطر یکی از تیم های است که به مرحله نهایی انتخابی راه پیدا کرده و در گروه نخست با تیم های ایران، ازبکستان، کره جنوبی، چین و سوریه همگروه شده است.

قطری‌ها با وجود این که شانس کمی برای صعود به جام جهانی دارند، اما به نتایج خوب تیم خود امیدوار هستند. شیخ حمد بن خلیفه، رئیس فدراسیون فوتبال قطر در واکنش به قرعه تیمش، گفت: رقابت کردن در این مرحله بسیار سخت است و تیمی که می خواهد جواز حضور در جام جهانی را به دست آورد باید تلاش دو چندانی از خود نشان دهد. براین باور هستم که در گروه سختی قرار گرفته‌ایم، اما شانش همه تیم ها برای صعود به دور بعد برابر است و براین باور هستم که اگر بازی‌های درخشانی را به نمایش بگذاریم این شانس را داریم تا به جام جهانی راه پیدا کنیم.

او ادامه داد: فدراسیون فوتبال همه تلاش خود را به کار می‌گیرد تا زمینه برای صعود به جام جهانی مهیا شود. کار سختی پیش رو داریم اما هیچ چیز غیر ممکنی وجود ندارد. به محض پایان قرعه کشی کار ما برای رسیدن به رویای صعود به جام جهانی شروع می شود. از همه دعوت به همکاری می‌کنم چرا که صعود به جام جهانی یک پروژه ملی است و نیاز به همکاری همه دارد.

منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان