تاریخ انتشار: ۰۸:۱۶ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۵

حضور رضازاده در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی آسیا 2016

رویداد24- رییس سابق فدراسیون وزنه برداری برای شرکت در نشست هیات اجرایی کنفدراسیون آسیا راهی تاشکند می‌شود.

مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا 2016 از سوم اردیبهشت در تاشکند ازبکستان آغاز می شود. در حاشیه این رقابتها قرار است هیات اجرایی کنفدراسیون وزنه برداری آسیا نشست داشته باشد و کنگره این کنفدراسیون نیز برگزار خواهد شد. از این رو حسین رضازاده که عضو هیات اجرایی کنفدراسیون است، برای حضور در این نشست هفته آینده راهی تاشکند می شود.

رضازاده در این مورد گفت: در این نشست قرار است گزارش مالی ارائه شود هم چنین برنامه مسابقات قهرمانی آسیا نوجوانان و جوانان نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

او در پاسخ به این پرسش که چرا در نشست سال 2015 که در حاشیه مسابقات قهرمانی آسیا تایلند برگزار شد، شرکت نکردید؟ گفت: متاسفانه دعوتنامه را فرستاده بودند اما فدراسیون به من اطلاعی نداد. اکنون خودم کارها را انجام می دهم.

رضازاده در پاسخ به این پرسش که آیا با تاماش آیان در ارتباط است و در صورت حضور آیان در ایران به دیدارش خواهد رفت، تصریح کرد: کم و بیش با تاماش آیان و فدراسیون کشورهای دیگر ارتباط دارم. تاماش آیان هم به ایران بیاید حتما به دیدن او خواهم رفت.

رییس پیشین فدراسیون وزنه برداری در مورد تغییرات در کادرفنی تیم ملی نیز گفت: این که حسین توکلی را اواخر اسفند برکنار کردند خوب نبود و بهتر بود پس از مسابقات جهانی آمریکا این کار را انجام می دادند. کار در المپیک سخت است با این حال امیدوارم موفق باشند.
منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان