تاریخ انتشار: ۱۸:۰۹ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۵

دیدار کیارستمی با دوستانش

با گذشت حدود 40 روز از حضور عباس کیارستمی در بیمارستان‌، برادر این فیلمساز سرشناس آخرین وضعیت او را تشریح کرد.

او 25 فروردین ماه در بیمارستان با ایسنا گفت‌وگو می‌کرد با بیان اینکه تب عباس کیارستمی کاملا قطع شده است‌، ادامه داد: این نشان از بین رفتن کامل عفونت در بدن او است. اما با توجه به حساسیتی که وجود دارد پزشکان تاکید کرده‌اند که حضور افراد در کنار ایشان بسیار محدود باشد و به همین علت آقای کیارستمی ممنوع الملاقات هستند.

برادر عباس کیارستمی درباره سینماگرانی که طی این روزها در بیمارستان محل بستری برادرش حاضر شده است‌، اظهار کرد: افراد مختلفی از اهالی سینما حضور پیدا کردند که متاسفانه امکان دیدن برادرم برایشان فراهم نشد.

او در عین حال با بیان اینکه تنها دو هنرمند امکان ملاقات پیدا کردند، گفت: طی این مدت تنها جعفر پناهی بود که بعد از بارها حضور موفق شد، دقایق کوتاهی ایشان را ببیند و امروز هم آیدین آغداشلو در زمانی که از اتاق بیرون آمده بودیم، خیلی کوتاه برادرم را ملاقات کرد، در بین سینماگران شخص دیگری موفق به ملاقات نشده است.

وی درباره اوقات این روزهای برادرش اظهار کرد: دو جلد کتاب بالای سر ایشان هست که گاهی آنها را مطالعه می‌کند و خود ما هم ایشان را در جریان اخبار به خصوص مطالب منعکس شده مربوطه قرار می‌دهیم.

برادر فیلمساز برگزیده نخل طلایی کن خاطرنشان کرد: هنوز صحبت کردن برایش کمی سخت است و با توجه به اینکه حدود 40 روز از زمان حضورش در بیمارستان می‌گذرد، کمی بی‌حوصله و کلافه شده است.

به گزارش ایسنا، عباس کیارستمی به دلیل مشکلات گوارشی و پس از چهار عمل جراحی در بیمارستان به سر می‌برد.
منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان