تاریخ انتشار: ۱۲:۱۷ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۶

متروی تهران با نغمه های نوروزی به استقبال بهار می رود

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از اجرای برنامه های فرهنگی و هنری ویژه نوروز 97 در ایستگاه های منتخب مترو خبر داد.

رویداد۲۴-مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از اجرای برنامه های فرهنگی و هنری ویژه نوروز 97 در ایستگاه های منتخب مترو خبر داد. محسن محمدیان ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و آغاز بهار طبیعت گفت: معاونت فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به مناسبت فرارسیدن نوروز و انجام سنت حسنه صله رحم در این ایام و دید و بازدیدهای نوروزی از روز شنبه 26 اسفندماه96 تا پایان تعطیلات نوروز 97 برنامه‌های فرهنگی ویژه‌ای را برای مسافران شهر زیر زمینی در نظر گرفته‌ایم.

وی تصریح کرد: گروه های موسیقی سبلان البرز، ‌سهند آوا و گمپوس از آذربایجان و شوچراغ و مخمل کوه از لرستان با اجرای نغمه ها و آواهای نوروزی در ایستگاه های امام خمینی (ره)، شادمان، تجریش، دروازه شمیران و شهید بهشتی از 26 تا 28 اسفند ماه 96 میزبان مسافران مترو هستند.
محمدیان گفت: گروه های ساز و دهل از استان های کردستان، آذربایجان، لرستان و مازندران نیز به صورت سیار در خطوط مختلف مترو آمدن بهار را به مسافران شهر زیرزمینی نوید می‌دهند.
مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه افزود: با توجه به فرارسیدن سال نو با نصب سازه های حجمی که با استفاده از نمادهای نوروزی مانند توپ تحویل سال و چرخ طحافی تزیین شده فضای بهاری در ایستگاه های متروی تهران ایجاد شده هم چنین با شعار "نوروز تهران، امید، مشارکت، شکوفایی" و با استفاده از طرح های هنری و گرافیکی شامل تصاویر و اشعار نوروزی فضای سکوها آماده سازی شده است.
وی گفت: در گذرگاه های فرهنگی مترو نیز نمایشگاه های عکس و پوستر سرزمین مادری، نور و نگار، ایران ما، ایران زیبا، جلوه‌های سرزمین من و زیبایی روستا، نگاه مسافران را به تماشای تصاویر بهاری دعوت می‌کنند.
محمدیان در ادامه از ارائه محتوای فرهنگی و نوروزی در فضای مجازی و نمایشگرهای قطار و سکوها خبر داد و گفت: علاقه‌مندان به شبکه های اجتماعی می‌توانند محتوای فرهنگی مرتبط با نوروز را از کانال فرهنگی مترو دریافت کند.
مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در پایان به اجرای دو طرح خیریه در ایستگاه های منتخب اشاره کرد و افزود: مسافران مترو می‌توانند به منظور تأمین البسه و اقلام مورد نیاز ایتام در شب عید و با همکاری بنیاد خیریه وفاق سبز علوی در ایستگاه های دروازه دولت، امام خمینی (ره)، میدان انقلاب اسلامی، شادمان و تئاتر شهر و هم چنین با مشارکت سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران و با هدف حمایت از نیازمندان و جمع آوری هدایای شهروندان در ایستگاه های تجریش، تهران(صادقیه)، شهدای هفتم تیر، میدان آزادی و نبرد هدایای خود را تحویل دهند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان