تاریخ انتشار: ۱۴:۳۱ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۵
علی لطیفی و حسن خان محمدی در گفت‌و‌گو با رویداد۲۴ بازی استقلال و پرسپولیس را پیش بینی کردند

شانس کدام تیم در دربی هشتاد و دو بیشتر است؟

علی لطیفی و حسن خان محمدی که سالهای نه چندان دور پیراهن استقلال و پرسپولیس را بر تن داشتند این روزها در قامت یک پیشکسوت به دربی می نگرند. این دو که خود سابقه بازی در شهرآورد را در پرونده خود دارند از حساسیت این مسابقه و تاثیر نتیجه این بازی در سرنوشت قهرمان این فصل صحبت به میان آوردند.

رویداد24- علی لطیفی و حسن خان محمدی که سالهای نه چندان دور پیراهن استقلال و پرسپولیس را بر تن داشتند این روزها در قامت یک پیشکسوت به دربی می نگرند. این دو که خود سابقه بازی در شهرآورد را در پرونده خود دارند از حساسیت این مسابقه و تاثیر نتیجه این بازی در سرنوشت قهرمان این فصل صحبت به میان آوردند.


علی لطیفی: احتمال تساوی دربی 82 ضعیف است

علی لطیفی با بیان اینکه از هفته چهارم و پنجم گفته بودم که بازی برگشت استقلال و پرسپولیس دیداری سرنوشت ساز است و می تواند تعیین کننده قهرمان این فصل باشد در گفت و گو با رویداد24 گفت: خودم در دربی بودم می دانم که پیروزی در این مسابقه حساس شرایط خوبی را در ادامه لیگ برای فاتح این دیدار مهیا می کند.

او در ادامه با اشاره به وضعیت تیم سابقش گفت: استقلال در فاز دفاعی مشکلات زیادی داشت و حالا که این ایرادات برطرف شده در خط حمله با عدم گلزنی مهاجمانش مواجه شده است. یعنی مظلومی در این مدت هنوز موفق نشده در هر سه خطوط تیم را بالانس کند.

لطفی همچنی به وضعیت تیم پرسپولیس اشاره کرد و گفت: از طرف دیگر پرسپولیس به لحاظ روحی شرایط خوبی دارد. برد در انزلی مقابل ملوان با گل لحظات پایانی و گرفتن سه امتیاز حساس، قرمزهای پایتخت را در یکی از بهترین شرایط تیمی قرار داده است.

بازیکن سابق استقلال درباره نتیجه مسابقه نیز گفت: بنظر من احتمال نتیجه تساوی در دیدار روز جمعه بسیار پایین است و هر دو تیم سخت به دنبال پیروزی هستند و موضوعی که می تواند تیم ها را به برد برساند بیشتر بحث های روانی است تا تاکتیکی.

او افزود: بی شک استقلال خوزستان علاقه مند است که امتیازات بین دو تیم تقسیم شود که اگر این اتفاق بیفتد باید شانس زیادی برای قهرمانی استقلال خوزستان قائل شد.

لطیفی با اشاره به بازیکن های سرنوشت ساز دربی 82 گفت: به باور من در این بازی دو فرد نقش موثر و تعیین کننده ای را دارند. در استقلال مهدی رحمتی نقطه قوت آبی ها در مقابل رقیب دیرینه اش است. در بازی رفت هم شاهد بودیم که رحمتی چطور در مقابل مهاجمان پرسپولیس ایستادگی کرد. در طرف دیگر مهدی طارمی که در بین مهاجمان لیگ از کیفیت بالایی برخوردار است می تواند نقش به سزایی را در پیروزی تیمش بازی کند. چنانچه دو تیم با این تفکر وارد زمین شوند شاهد بازی خوبی خواهیم بود.


حسن خان محمدی: پرسپولیس می برد و قهرمان می شود  
حسن خان محمدی نیز با بیان اینکه این بازی یک مسابقه خاص برای هر دو تیم است در گفت و گو با رویداد24 گفت: پرسپولیس این روزها شرایط عالی دارد و استقلال با یک افتی روبرو شده است. به نظر من برنده این بازی می تواند قهرمان لیگ باشد، اما اگر دو تیم به تساوی رضایت دادند نه تنها استقلال خوزستان بلکه تراکتورسازی هم از این نتیجه سود خواهد برد.  تراکتوری ها در این هفته های اخیر فوق العاده ظاهر شدند و من برای آنها شانس قهرمانی قائلم.
او افزود: در کل پرسپولیسی ها یک دل تر از استقلالی ها هستند و یاد هادی نوروزی انگیزه آنها را برای برد مضاعف تر خواهد کرد. معمولا در دربی ها هر تیمی ضعیف تر بوده نتیجه گرفته اما پیش بینی من این است که پرسپولیس 2 بر 1 استقلال را می برد و در نهایت قهرمان لیگ می شود.
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان