تاریخ انتشار: ۲۰:۲۵ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

اطلاعیه سازندگان سریال بانوی عمارت درباره جذب بازیگر

مجموعه «بانوی عمارت» تا کنون هیچ مبلغی به عنوان تست بازیگری و یا سرمایه گذاری از هیچ علاقه مندی، دریافت نکرده است.

رویداد۲۴-مجموعه «بانوی عمارت» تا کنون هیچ مبلغی به عنوان تست بازیگری و یا سرمایه گذاری از هیچ علاقه مندی، دریافت نکرده است. سازندگان مجموعه بانوی عمارت اعلام کردند که تا کنون هیچ مبلغی به عنوان تست بازیگری و یا سرمایه گذاری از هیچ علاقه مندی، دریافت نکرده اند.

تصویر برداری این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی عزیز الله حمید نژاد و تهیه کنندگی مجید مولایی چند ماهی است اغاز شده است وپس از تصویربرداری در شهر کاشان، گروه در حال حاضر در شهرک غزالی مشغول فعالیت هستند.

با توجه به اینکه تا پیش از اغاز تصویربرداری این مجموعه برخی بازیگران از طریق فراخوان بازیگری در این سریال حضور پیدا کردند، مدتی است برخی با سو استفاده از نام این مجموعه تلویزیونی و با دریافت مبالغی، وعده حضور در این مجموعه را با علاقه مندان بازیگری مطرح کرده‌اند که بدینوسیله به اطلاع می‌رساند،مجموعه «بانوی عمارت» تا کنون هیچ مبلغی به عنوان تست بازیگری و یا سرمایه گذاری از هیچ علاقه مندی، دریافت نکرده است و شکایت از سو استفاده کنندگان ازنام مجموعه (بانوی عمارت) و کارگردان (عزیز الله حمید نژاد) از طریق مراجع قانونی و توسط تهیه کننده و کارگردان پیگیری خواهد شد.

«بانوی عمارت» عاشقانه ای را در مقطعی از تاریخ قاجار روایت می‌کند. تهران، کاشان و قزوین شهرهایی است که این مجموعه تلویزیونی در آن تصویر برداری خواهد شد. پانته آ پناهی‌ها، علیرضا شجاع نوری، اندیشه فولادوند، امیر حسین ارمان، حسام منظور، شبنم فرشاد جو، مینا وحید، نیکی نصیریان، مهتاج نجومی، صالح میرزا آقایی، احسان امانی، محمد فیلی، فریدون سورانی، حسن سرچاهی، احمد یاوری، مریم مؤمن، پاوان افسر، مهری آل آقا ، رامتین خدا پناهی از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
امیرمحمد لطفی
|
United States
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۸
0
0
سلام‌من خیلی دوست دارم بازیگر شم و موفقیتمو تو بازیگری میبینم لطفا به من ی فرصت بدین که بتونم تست بازیگری بدم و خودمو ثابت کنم 0939053۰۰۰8 این شماره منه لطفا با من تماس بگیرید
اوشانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
0
0
سریال بانوی عمارت خیلی قشنگه . از شما سپاسگزارم
نظرات شما
پیشخوان