تاریخ انتشار: ۰۸:۰۷ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۷

صدور کارت ملی به ازای احراز هویت فاقدین مدارک

سخنگوی سازمان ثبت احوال گفت: در صورت احراز هویت و ملیت، امکان صدور کارت ملی هوشمند برای افراد فاقد شناسنامه و کارت ملی وجود دارد.

رویداد۲۴-سخنگوی سازمان ثبت احوال گفت: در صورت احراز هویت و ملیت، امکان صدور کارت ملی هوشمند برای افراد فاقد شناسنامه و کارت ملی وجود دارد.

سیف‌الله ابوترابی، سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه خبرگزاری میزان در خصوص افراد فاقد مدرک هویتی گفت: تعداد افراد فاقد مدرک هویتی در کشور محدود است با این وجود در صورت احراز هویت و اثبات ملیت، شرایط برای صدور مدارک هویتی این موارد فراهم شده و افراد می‌توانند با مراجعه به دفاتر رسمی سازمان ثبت احوال نسبت به دریافت مدرک خود اقدام کنند.

وی افزود: افراد فاقد مدارک هویتی پس از تایید ایرانی بودن با به همراه داشتن مدارک رسمی از سوی دستگاه‌ها می‌توانند نسبت به ثبت نام برای کارت ملی هوشمند به ثبت احوال محل زندگی خود مراجعه کنند.

سخنگوی سازمان ثبت احوال خاطر نشان کرد: شرایط برای ثبت نام و انجام فرآیند اداری صدور مدارک هویتی در ایام نوروز نیز فراهم شده است؛ بنابراین متقاضیان می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات از فرصت تعطیلات استفاده کرده و در زمان خلوتی مراکز در کوتاه‌ترین زمان فرآیند اداری خود را انجام دهند.

منبع: میزان
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان