تاریخ انتشار: ۲۲:۳۷ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۵

علم‌الهدی: دست دادن‌ها با یک دستکش مخملی بر روی پنجه فولادی برخی عزیزان را فریب ندهد

امام جمعه مشهد با اشاره به توانمندی‌های نیروهای مسلح تصریح کرد: فرماندهی یک حکیم خردمند نیروهای ما را در این 37 سال به این سطح از توانمندی رسانده است.

به گزارش ایسنا،  سیداحمد علم‌الهدی صبح امروز در آیین بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی که در میدان 15 خرداد برگزار شد، عنوان کرد: 29 فروردین ماه بیانگر و نمایشگر دو حقیقت بزرگ است، نخست اینکه این روز نشان می‌دهد نقطه تهاجم نهایی دشمن در خط براندازی نظام مسیر توطئه و فتنه خواهد بود.

وی ادامه داد: هیچ زمان دشمنان ما این توان را در خود احساس نمی‌کنند که با وجود ایثارگران جان برکف‌مان در نهاد مقدس دفاعی اسلام مانند ارتش و سپاه، بتوانند در عرصه‌های نظامی موفق شوند. راهکار آن‌ها در خط براندازی نظام فتنه و توطئه خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه دشمن پس از پیروزی انقلاب با ابزار توطئه درصدد خلع سلاح ماست، گفت: در همان اوایل انقلاب نیز بینش‌های پیامبرگونه امام خمینی(ره) این شگرد دشمن را به خوبی تشخیص داد و با کمال قاطعیت در برابر این توطئه ایستادگی کرد.

علم‌الهدی تاکید کرد: نیروهای دفاعی ما با توانمندی‌های غیورانه‌ای که دارند باید توطئه‌های شیطانی دشمن را کاملا رصد کنند، خصوصا مسئولین بیدار این نظام باید مراقب شیطنت‌های دشمن باشند. دست دادن‌ها با یک دستکش مخملی بر روی پنجه فولادی نباید برخی از عزیزان را فریب دهد.

وی اضافه کرد: در طی این 37 سال دشمن تودهنی‌ها و عقب‌گردهایی در برابر این نظام نصیبش شده به طوری که دوام خود را در خطر می‌بیند و طبیعی است که به فتنه‌های بیشتر دست خواهد زد.

خطیب جمعه مشهد با اشاره به توانمندی ارتش جمهوری اسلامی یادآور شد: ما امروز از یک نیروی دفاعی و غیور برخورداریم و باید به پاس این نعمت خداوند را شاکر بود. از همه این‌ها بالاتر، فرماندهی یک حکیم خردمند نسبت به کل قوای مسلح جمهوری اسلامی است که نیروهای ما را طی این 37 سال به این توانمندی رسانده است.

علم‌الهدی تصریح کرد: این مدیریت ارتش، سپاه و سایر نیروها به شکلی بود که آن‌ها را به توانایی امروز رسانده است، اگر در همه ابعاد مدیریت نظام به راهبردهای مقام معظم رهبری توجه شود، در همه عرصه‌ها مانند حوزه نظامی موفق خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: امروز این توانمندی نه تنها تامین کننده امنیت کامل کشور بلکه تامین کننده عزت و عظمت اسلام در برابر کفر جهانی است.

وی ابراز امیدواری کرد که رهنمودهای مقام معظم رهبری برای همه مسئولان به عنوان یک اصل مورد توجه قرار گیرد.

علم‌الهدی افزود: اگر در همه عرصه‌های سیاسی و اقتصادی راهبردهای مقام معظم رهبری مورد توجه باشد، این پیشرفت‌ها نصیب همه ما خواهد شد.
منبع: ایسنا
برچسب ها: مشهد ، علم الهدی ، دشمن ، امنیت
نظرات شما
پیشخوان