تاریخ انتشار: ۲۰:۳۶ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۷

مراسم دومین سالگرد مرحوم اولادی برگزار شد

دومین سالگرد زنده یاد مهرداد اولادی روز جمعه با حضور ورزش دوستان ، چهره های سرشناس فوتبال و شهروندان قائمشهری بر سر مزارش در قادیکلای بزرگ قائمشهر برگزار شد.

رویداد۲۴-دومین سالگرد زنده یاد مهرداد اولادی روز جمعه با حضور ورزش دوستان ، چهره های سرشناس فوتبال و شهروندان قائمشهری بر سر مزارش در قادیکلای بزرگ قائمشهر برگزار شد. در این مراسم علاوه بر اقوام ، پدر و همسر هادی نوروزی هم تیمی مهرداد اولادی ، جمعی از دوستداران این ورزشکار جوان و چهره های سرشناس ورزشی کشوری و استانی حضور داشتند.
پژمان نوری ، جواد کاظمیان ، میثم بائو ، رحیم دست نشان ، نادر دست نشان ، تعدادی از بازیکنان تیم ملوان انزلی و تعدادی از بازیکنان تیم نساجی قائمشهر با حاضر شدن در این مراسم ، با خانواده مرحوم اولادی ابزار همدردی کردند .
جمعی از بازیکنان تیم ملوان انزلی با پوشیدن لباس های سفید که شماره 33 ابدی بر آن نوشته شده بود ، در این مراسم سینه زنی کردند.
همچنین بازیکنان تیم ملوان انزلی ترجیع بند « رفتی و ما موندیم تو آه و افسوس - سلام مارو برسون به سیروس » و «تو قلب ما همیشه زنده یادی - خدانگهدار مهرداد اولادی » یکنوا سرودند .
مجری مراسم با اعلام دقیقه 33 ، از علاقه مندان حاضر در این مراسم خواست تا با حالتی ایستاده 33 ثانیه با جان و دل به تشویق این فوتبالیست جوان بپردازند .
مرحوم مهرداد اولادی بازیکن اسبق تیم های استقلال ، پرسپولیس که سابقه حضور در تیم ملی کشورمان را هم داشت ، 31 فروردین ماه سال 95 در گذشت .
اولادی چهارم خرداد سال 1364 در قائمشهر دیده به جهان گشود و بازی فوتبال را نیز از کودکی در کوچه پس کوچه های این شهر تمرین کرد .
وی پس از رسیدن به مرحله حرفه ای در رده ملی برای تیم های جوانان ایران ، امید ایران و تیم ملی بزرگسالان به میدان رفت .
اولادی در رده باشگاهی سابقه بازی در تیم های الشباب ، امارات ، ملوان ، پرسپولیس ، استقلال تهران و نفت تهران را داشت .

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان