تاریخ انتشار: ۰۹:۱۷ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۵

داربی 82، بهترین داربی سال‌های اخیر شد

رویداد۲۴- آخرین داربی پایتخت به عنوان برترین داربی سال‌های اخیر انتخاب شد.

برنامه نود دوشنبه 30 فروردین از حدود ساعت 22:35 پخش شد و همانظور که انتظار می‌رفت اکثر بخش‌های این برنامه به داربی 82 پایتخت اختصاص یافت. همچنین بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر ایران مورد بررسی قرار گرفت. ادامه این برنامه به بررسی و آنالیز داربی 82 اختصاص یافت و عملکرد لژیونرهای ایران هم به صورت مختصر بررسی شد.

سوال پیامکی

سوال پیامکی این هفته نیز درباره داربی پایتخت بود و بینندگان این برنامه باید زیباترین داربی سال‌های اخیر را انتخاب می‌کردند که داربی 82 با اختلاف بیش از 70 درصد به عنوان بهترین داربی سال‌های اخیر انتخاب شد.

دیگر نامزدهای بهترین داربی سال‌های اخیر به این شرح بود:

1. استقلال 3 – 2 پرسپولیس (اسفند سال 82)

2. استقلال 3 – 0 پرسپولیس (آذر سال 90)

3. پرسپولیس 3 – 2 استقلال (بهمن سال 90)

* کارشناسی داوری صحنه‌های حساس داربی 82

گل نخست پرسپولیس که توسط مهدی طارمی به ثمر رسید، آفساید نبود و به درستی گل اعلام شده است.

بازیکن پرسپولیس در نیمه نخست به دلیل اصابت توپ با دستش در محوطه جریمه مرتکب خطای پنالتی شده است.

پنالتی‌ای که مهدی طارمی زد و مهدی رحمتی آن را دفع کرد، وارد دروازه نشده و داور به درستی تصمیم گرفته است.

خطای پنالتی حنیف عمران‌زاده روی محسن بنگر از سوی داور به درستی اعلام شده است.

در نیمه نخست و در شلوغی مقابل دروازه پرسپولیس که ماریچ توپ را برگشت داد، بر خلاف ادعای استقلالی‌ها مبنی بر خطای پنالتی توسط احمد نوراللهی روی آرش برهانی، هیچ اتفاقی نیفتاده و داور به درستی تصمیم به ادامه بازی گرفته است.

* سالگادو: استقلالی‌ها شناس جبران شکست داربی را دارند

بازیکن سابق رئال مادرید درباره حضورش در ایران اظهار کرد: خوشحالم که برای بار سوم در ایران حضور دارم. در این سفر می‌خواهم ارزش‌های رئال مادرید را در منطقه شما گسترش بدهم.

او درباره داربی 82 نیز گفت: از اهمیت داربی تهران آگاه هستم و می‌دانم چه اهمیتی برای کشورتان دارد. بازی رئال و بارسا کاملا متفاوت با تمام داربی‌هاست و بسیار با اهمیت است؛ به گونه‌ای که هنگام برگزاری بازی، طرفداران فوتبال به طرفداران رئال یا بارسا تقسیم می‌شوند.

سالگادو درباره اینکه آیا برد رئال شیرین است یا شکست بارسلونا، تاکید کرد: من برد رئال و شکست بارسلونا را بهترین لحظه می‌دانم. این احساس خوشحال‌کننده است و اینطور خوشحال می‌شوم که رئال ببرد و بارسا ببازد. به عنوان یک بازیکن که در ال‌کلاسیکو بازی کرده، برد در این بازی باعث می‌شود که هواداران تمام اشتباهاتتان را ببخشند و مردم مانند پادشاه برخورد می‌کنند. در ایران هم چنین احساساتی وجود دارد.

او در پایان درباره اینکه چه جمله‌ای برای هواداران ناراحت استقلال دارد، اظهار کرد: خیلی سخت است به خصوص که آنها ناراحت هستند اما این اتفاق می‌افتد و خوبی فوتبال این است که شانس برای جبران دارید و بهتر است ناراحت نباشند.
منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان